hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hairextensions
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hairextensions
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  15:36:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Noen som har det/har prøvd det?
(nei, jeg skal ikke ha det selv...)
Har flere venninner som har skaffet seg det, men jeg hadde aldri turt! Håret blir jo slitt i filler av det, ei venninne av meg skulle forsiktig ta av en i går, og plutselig rev hun av litt av sitt eget også!! Så hun fikk en lekker hårløs flekk..

Hva syns dere om dette? Syns det er veldig fint, men det må være veldig slitsomt og skadelig for ditt eget hår, dessuten er det ufordraglig dyrt i Norge; ei av "mine" som tok i går betalte 5000,- for noe som varer i 3 mnd. Men fint ble det jo..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Bustetrollet

Skrevet - 09/08/2006 :  15:53:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ei venninne av meg betalte 1000 kr for å feste på litt hår under. "underpriset".

Det er pent hvis rette folka gjør det! I rette salongene!
Vet mange ikke liker gamelmåten de gjør det på; setter inn en og en dusk. Det sliter vist ekstremt på hodebunnen! Tror det er voksen på de duskene som enkelte hodebunner ikke tåler..
Men de nye greiene der det er rader som blir festet på ser også ganske naturlig ut samtidlig som det ikke sliter så mye.

Mange blir avhengig av det. Og prisen ligger vel fra 5 000- 15 000 tror jeg.

Jeg har ikke prøvd, og skal aldri prøve det heller! Jeg synes det ser barbie-aktig ut og billig!

Redigert av - Bustetrollet den 09/08/2006 15:54:24 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  16:36:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Noen som har bilder av det?? Aner ikke hva det er *dummemeg*
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:31:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Skikkelig hairextension :)!

http://www.batistone.no/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=50

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:35:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Prisen varierer med hvor mange strenger du trenger da. Det vanlige er vel rundt 100 tror jeg, i Larvik er prisen 60-70 pr streng :) Dyrt...men sikkert verdt det for de som har tynt pistrete hår. Kan se ganske naturlig ut, men ofte synes jeg håret blir så unaturlig langt at det ikke er tvil om at det er extension. Veldig forskjell på salongene også..

Jeg har faktisk fått mange spm om jeg har extensions, siden håret mitt er kjempetykt og ganske langt. Men det er bare naturlig :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  00:50:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det var jo pent, men vil ikke ha selv.
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  04:22:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Bruker heller de pengene på hest jeg hehe...
Var jo stilig da, men tror ikke jeg gidder ha mer hår å stelle med enn det jeg allerede har (ikke at det er så masse da, men det holder;) Vil heller ta vare på det jeg har, enn å risikere å ødelegge det;)
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  05:12:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
oh,hadde fått afro jeg..kjukke,lange håret.haff
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:29:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Ei veninne hadde det, håret ble helt ødelagt, og hun betalte 25 000 pr gang.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  20:37:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
25 000?!? tenkt hvor fin hest hun kunne fått for de pengene!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  19:25:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg har hatt extensions i før, men ikke i vanlige farger akkurat.. men enten har jeg sterkt hår, eller så var jeg heldig, for har aldri hatt problemer, verken med løsdreads eller extensions..

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  20:39:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
søsteren min satt i 6 timer for demonstrasjon når extensions var helt nytt.
hu fikk satt på hår helt ned til lårene :-) hun hadde bare hår skulderene før.

så ble hun syk etter en uke og ble sengeliggende i 14 dager.
hu så ikke ut på håret!

4 frisører holdt på og gre og klippe i 3,5 timer eller no for og få det ut.
om de ikke holdt på lenger.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:48:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ei jeg kjenner sydde på en liten "hestehale" bak. Kosta omkring 3000kr på Perry. Ble dritkult, allefall på henne.
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  19:46:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Noen jeg kjenner var på fest og fikk dem revet ut. Hun hadde bare hatt dem i noen dager. Jeg synes det er for dyrt jeg, vil gjerne ha lengre hår, men ikke for enhver pris:)
Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:05:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Jeg skal bli firsør ( snart) yes. Og jeg bestilte hår fra usa nå og sydde på hår på min vennie for bare et par dager siden. det ble ikke værst om jeg tør å si dets elv, ble faktisk Javliiiiii bra hehe ! skal legge ut bilde av det så fort jeg rekker å ta noen så skal dere få se. Om du syr det på sliter det ikke av håret, det gir det heller en pause til å vokse å gro og ikke bli slitt. Om du limer på sliter du av! Det finnes mange nye metoder for å sette på som ikke sliter på håret. Enkleste er og sy på, da kan du ta av og på som du vil :)
sooove ja takk Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:28:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hun kunne fått finere hest å, for hun tok det jo hvertfall 4 ganger, det blir 100 000 k det

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.