hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dekken fra Horze, knappe i størrelsen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dekken fra Horze, knappe i størrelsen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  14:56:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte et dekken fra Horze da de startet opp.
Dekkenet var str. 135, men virka mer som 125.
Alt for lite altså.
Skulle hatt et par rimelige utedekken, og ser at de har regndekken billig nå.
Men er litt skeptisk til størrelsene.
Noen som har erfaring med dekken derfra?
Og spesielt med dekkenet rain ball rug?

Anette

lino

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  16:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kan du ikke bare kjøpe en str større enn du vanligvis bruker da?
Har ett vi også, synes det er litt lite selv, mne ellers et veldig bra dekken.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 09/08/2006 16:23:24 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  17:23:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte et ulldekken fra Horze engang. Det skulle være 145, men hesten druknet i det!!!!! Solgte det til en på stallen med hest som bruker 155, og selv til den er det stort. Så jeg ville sagt det er mer 165 enn 145.

Horze sine regndekken (Rain-ball osv) er normale størrelser. Der passer 145 helt normalt.

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:26:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et bomullsdekken og kjøpte 155 til hesten min og hun også drikner i det. Skulle nok harr ett mye mindre ett. Ser mange andre også har for store dekken fra horze. Så tror de egentlig er store i str.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  19:19:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har både bomullsdekken(FT), fleecedekken(Horze), svettedekken og regndekken(Horze) fra Horze. Jeg har ikke opplevd at de har vært noe små i størrelsen. Eneste er at jeg har et FinnTack ulldekken som er en halv størrelse større enn det Don vanligvis bruker, men det passer ham perfekt likevel... Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  23:08:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kjøpte et ulldekken fra Horze engang. Det skulle være 145, men hesten druknet i det!!!!! Solgte det til en på stallen med hest som bruker 155, og selv til den er det stort. Så jeg ville sagt det er mer 165 enn 145.

Horze sine regndekken (Rain-ball osv) er normale størrelser. Der passer 145 helt normalt.

Opprinnelig postet av TORHILD

hesten min drukner oxo i horze dekken...har prøvd både regndekken og vinterdekken fra de...kjempe store foran! virker som de lagd for kalblodige raser... hehe...lille ponnisen min passa de ikke til hvertfall..hehe

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  09:53:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kjøpte ett bobledekken fra Horze i vinter. Lengden virka normal (125), men det var SVÆRT foran, henger ned liksom =/ Men hesten min er jo _veldig_ smal foran også.... Men selve dekkenet synes jeg var fint, selv om designet på dekkenene (åssen skrives egentlig dekken i flertall?=]) ikke er av de mest oppfinnsomme =P
Haoli <3 Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  19:52:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen av de egenproduserte dekkene fra horze har jeg opplevd som store i str. rain dance er normalt,men tror alle dekken er store foran (for brede hester) ville heller kjøpt meg dekken fra borjes jeg;)synes man får mye mer igjen i forhold til prisen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.