hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - foreldre igjen...denne gangen:krangling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 foreldre igjen...denne gangen:krangling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  00:31:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
uff,er ikke så flink til sånnt jeg tror jeg..men hadde en skikkelig ekkel opplevelse i dag.
var hos fysioterapeuten i 10.på grunn av at jeg har så mange muskelknuter.men da sa hun bare at hun ikke ville massere dem bort fordi jeg kom bare til å bli nedbrutt igjen etterpå.for var jo en grunn til at de kom dit fra begynnelsen.men synes det var litt slft å gjøre det på den måten.hun kunne jo heller tatt tak i det..menmen.i hvert fall i dag så hadde mamma besøk av ei venninne som er utdanna massør,så fortalte mamma at jeg var så innmaari stiv.så da masserte denne venninen meg..å fy fader.jeg blei så kvalm.var på nippet til å spy!!så hun sa hun heller kunne gjøre det igjen l,itt senere,når jeg ble så uvel.men jeg har aldri vært så kvalm på den måten før.føltes ut som all maten bare veltet rundt i magen min.å tarmene danset chachacha..så ble jeg helt hvit i ansiktet.
å dette har vart i hele dag,pluss at jeg ble innmari slapp,å har ikke fått med meg noen ting av hva som har blitt gjort eller sagt i dag.noen andre som har opplved det samme?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  10:06:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Anngående det med massage skal man begynne veldig forsiktig, og alltid drikke minst et stort glass vann etterpå.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  20:40:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
sigyn,brauta og rubin:
Vet at det er en drøy mnd siden du startet denne tråden men,,,,,,

Håper det har løst seg litt bedre nå. Jeg er lei meg for å si det, men jeg ble nesten sint da jeg lese det ang moren din. Sånn med tanke på at du er helt psykisk og fysisk nedbrutt, og det virker som om hun overser deg. Men tror absolutt ikke at hun gjør det med vilje. Har selv aldri bodd med mor og far, så kan ikke uttale meg om akkurat det. Men jeg betrodde meg til læreren når jeg hadde trøbbel hjemme. Min erfaring er at det som regel må en voksen til eller to for at man skal forstå alvoret i enkelte saker og ting.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.