hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spillers Happy Chaff
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Spillers Happy Chaff
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
På landsstevnet på Skauen var Spillers sponsoren for mine klasser, og da jeg fikk 4 plass vant jeg en sekk med Spillers Happy Chaff. Er det noen her som bruker det? Som kan fortelle meg litt om hva det er godt for, og hvor mye hesten skal ha av det? Det ligner på noe slags strukturmix, gulaktig, gresslignende greier med olje, hvitløk, melasse osv i.
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:47:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja, går selv på kraftfôr av Spillers også. En god bekjent av meg var forhandler for Spillers også. Chaff har vi pleid å gi alt fra 1-neve - 1l, 1l har vært mest normalt. Du kan lese mer om det på www.Spillers.no - ellers så er det noen emner her fra før av om Spillers
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  22:39:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Hva koster en sekk med Spillers der dere bor??
http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  22:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg brukte spillers på Jivi en stund. Hun fikk en halv liter til hvert måltid. Det står utenpå at det er godt for hester som er forfangen og som står mye i ro. Nå har vi sluttet med det, for tre sekker myglet når de ikke hadde stått så lenge...:-S
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  04:55:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Belinda: Hvilket fôr da? Har gått på FK noen mnd nå - siden unghesten min hadde gått på det da jeg fikk ham, ønsket ikke å butte 2 mnd før beite, så butter til Spillers igjen etter sommerbeite heller. Gikk på dette med min tidligere hest - sist Januar i år, så husker ikke prisene så godt.. Men om jeg husker rett så kostet chaffen rundt 3-400,- kraftfôret er sånn ca mellom 2-300,- vertfall di enkelte typene jeg har vært borti.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  04:59:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
KrillOgJivi:
Hvor var forsekkene oppholdet på? Skal forhåndsvis ligge på en tør plass dvs. ikke for varmt og ikke for kaldt. Har hatt noe chaff resten som jeg hadde igjen da tidligere hest dro på beite, dette holdt seg ganske lenge - men heiv det uansett. Tonje, forhandleren jeg kjener har en spalte her på HM - om du letter så tror jeg man finer et svar der hvor av lagringsplass av fôret og ca hvor lenge

belinda1982

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  14:20:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
hmmm..Er det ulike typer spillers altså!? En venninne av meg kjøpte 3 sekker à 20 kg.Ga 220 pr.sekk..Denne typen inneholdt kokt havre,og noe som så ut som corn flakes..(men alle har kanskje kokt havre??)
Spør bare fordi jeg har null peiling på spillers..Bruker bare "vanlig" kraftfôr til gampen min....

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.