hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er du fornøyd med??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva er du fornøyd med??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LinnMerethe

Skrevet - 07/08/2006 :  12:01:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har det vært så mye fokus på slanking osv her en stund,så nå syns jeg det er på tide med en tråd hvor man forteller litt om ting man er fornøyd med,med seg selv!!
Kan både være kroppslig eller egenskaper man har!!

Jeg innbiller meg at jeg er veldig snill.Også er jeg fornøyd med øynene mine og armene mine!!

Ride with the wind

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:12:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hmm... Hehe... Leggene faktisk!:P Også må det vel være lov å si puppene:P *ler* er bare ærlig!:P Liker øynene mine, og at når jeg er sint så blir de svart på et tidelssekund Personligheten min liker jeg, for jeg er alltid meg selv, men kunne vært litt mindre frekk.
Har fått høre at jeg har god kontakt med dyr, bare positivt det:-)
Også er jeg eldig fornøyd med at jeg likr hester

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 07/08/2006 12:27:23 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/08/2006 :  12:15:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håret og magen.

Ellers er jeg fornøyd med noen av mine egenskaper. Jeg er kreativ og får til det meste. Nøyter på med det ene og det andre. Har god konsentrasjon. Skikkelige arbeidshender og øyne som kan se feil og unøyaktighet, selv om jeg er nærsynt. Liker å syselsette meg med ting, arbeide med lær og andre ting. *sjekk hjemmeside*
God kontakt med dyr.

Redigert av - Bustetrollet den 07/08/2006 12:18:30 Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:21:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Hmm..
Jeg kan ikke si legger, har fotball-legger.
Var i syden,en kelner spørte om jeg spilte foball. Han syntes jeg hadde så store legger! Hehe

Men armene mine da.. Dem liker jeg
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:29:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker best øynene mine jeg(vanskelig og finne positive ting). Også er håret mitt helt greit.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:32:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Liker ikke noe spesielt med meg egentlig... Skulle ønske jeg var litt lavere..! Meen, kanskje håret da...
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:25:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Det einaste må vere augene, men dei kunne vore litt blåare.. Elles er der lite eg er fornøgd med.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:50:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe. Er fornøyd med øynene mne. De får en mer tydelig grønnfarge noen ganger, men når har jeg ikke funnet ut enda:P
Og så er jeg egentlig fornøyd med høyden min. SELV om alle kompisene mine tårner over meg med 30 cm og nevner det STØTT! Synes det er koslig å være litt kort jeg.
Så er jeg fornøyd med leggene mine når de er nybarberte å innspurt i hudkrem. Kan ta meg selv i å bare sitte å stryke på dem
Så er jeg fornøyd med håret mitt, og noen ganger også annsiktet.
Kan se meg i speilet og bli overrasket over hvor pen jeg synes jeg er. Men kommer OFTERE tider da jeg synes jeg er stygg og ikke kan se i et speil uten å kveppe også da
Er bare ærlig jeg

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  14:35:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Huden min, den liker jeg:) Blir brun bare av og se på solen og får omtrent aldri kviser! Så sånn er gøy, ellers er jeg verken veldig fornøyd eller veldig misfornøyd me resten.
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:18:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Emh...Øyne mine er jeg ganske fornøyd med,fordi om jeg kanskje kunne tenke meg en litt klarere farge...Smilet mitt er greit,og håret mitt...
Også annet enn utseende...jeg er veldig fornøyd med at jeg alltid finner noe possitivt,uansett hvor galt det går.Uansett om jeg blir eliminert på stevner,finner jeg alltid noe possitivt å trekke ut fra det negative.Også er jeg flink til å legge det negative bak meg,og jobbe på det possitive=)
Også er jeg en ærlig,og ikke redd for å si hva jeg mener..Mulig det ikke alltid er like smart..Men jeg er så og si alltid bli,unntagen på en person,som jeg evig går å irriterer meg over=p

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 07/08/2006 :  16:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Øynene og føttene mine. Er vel det eneste som er normalt på meg :P

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  17:17:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
puppene, he he og kanskje hendene
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  20:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Håret og høyden...ik no mer..hehe
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  21:10:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Hendene mine xD Ørene kanskje xD?
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  22:22:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Er ikke spesielt fornøyd med noe, syns bare hele pakken passer fint sammen
Alt kunne uten tvil vært større/mindre/penere/rettere/tykkere/lengre, men det kunne også vært så mye, mye verre---

...bare se på Lasse Gustavson
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  22:36:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tja. Er fornøyd med armene mine, puppene, og det gode humøret som jeg stort sett alltid har Er også fornøyd med musklene mine her og der. Er vel igrunnen ikke sånn supermisfornøyd med noe, men har flere ting som gjerne kunne vært litt annerledes, menmen. En får væra som en er når'n itte vart som'n sku

Liker også at jeg er litt "guttete" av meg, og at gutta fort blir litt overraska og interesserte når jeg tar til å snakke om biler og andre "gutteting" hehe..

Det jeg ville ha fikset på er lårene mine, og de idiotiske hoftene mine, som sitter altfor langt opp, haff.. Og tenna mine. En smule skakke her og der, hehe.. Så vil jeg gjerne ha lange negler, men det er jo bare min egen feil.. *bitebite* Sorry blir helt OT på det siste her, menneh. hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.