hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Slettet.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Slettet.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  04:13:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Slettet.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3
Redigert av - Speedy As A Bullet den 07/08/2006 23:07:48

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  04:23:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
å, så pene hunder
Har hund fra før jeg, så jeg kan dessverre ikke kjøpe en:(
Håper du finner et godt hjem til de;)
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  09:46:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
nååå! så nudelig.. *ønske seg hund* Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  10:48:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelige nydelige hunder, spesielt den svarte var herlig!!! MEN å betale for en blandingshund? Nei, det gjør jeg ikke. Det er bare å slå opp i avisen, så står de minst 10 annonser om valper som gis bort....
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  11:20:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
hm? trodde det var normalt å ta litt betalt for valper jeg,selv om de er blanding. det har jo tross alt kostet noen kroner å fø de opp også. her omkring har jeg sett blandinger oppi 3000 kr. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  11:36:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dyr burde ikke være gratis.. med mindre man gir til venner.
Blandingshester er jo ikke gratis dem heller?
Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:04:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Så skjønne!!! *smelt*

Er på utkikk etter pinscher jeg, skal ikke ha valp (orker ikke det nå )
Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:06:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dyr burde ikke være gratis.. med mindre man gir til venner.
Blandingshester er jo ikke gratis dem heller?

Opprinnelig postet av Lopke

Blandings-hunder ligger som regel fra 1500-4000,-
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:09:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Nei, sist vi hadde valper ga vi de bort, var mye useriøse folk som dukket opp da. Har sett mange annonser på blandingsvalper og de prisene er vanligvis mye høyere enn de her. 1500-5000.
Og det koster en del å fôre de opp ja. Den brune/sorte er gratis da siden han ikke er helt som han skal.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:52:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har ingen problemer med å betale noen tusen lapper for bl. hund - men blir jo en heeelt annen sak om det er for lovlig avl di skal brukes på - da er renraset nok tingen der. Dog seg jeg på hvilken hund jeg vil ha, ikke rase etc etc, om det da ikke er for utstilling e.l
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:58:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aldeles nydelige var de! Uten å kaste meg ut i debatten om de bør koste penger eller ikke ...

Meeen,nå vil jeg også lehe "Mix-politi" dette hører vel strengt tatt hjemme på annonse-sidene?
Selv for "Faste-gamle-mixere".

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:33:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Å hælle dussen så SINNSYKT søte!!Alle sammen var helt hærlige!
Den svarte og hvite tok helt pusten fra meg vaffal,men de andre to kom sandelig ikke langt bak<3<3
Men så har jeg alt en liten hund da <3<3Sniffi<3<3

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  18:03:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hm? trodde det var normalt å ta litt betalt for valper jeg,selv om de er blanding. det har jo tross alt kostet noen kroner å fø de opp også. her omkring har jeg sett blandinger oppi 3000 kr.

Opprinnelig postet av crusabell

Valpene gis jo bort/selges når de er avvent fra moren, så det er jo ikke mange kronene det koster å fore de opp.

Aldri hørt om NOEN som har betalt for en blandingshund (og jeg er 28 år). Folk er vanligvis glade for å bli kvitt de, slik at de slipper å avlive de...

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  18:49:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hunden til tanta mi fekk 10 kvalpar for ei lita stund sida. Blandingskvalpar. Dei tok 1000 kr stk, for å dekke veterinærutgifter og litt for oppforinga. Alle hundane var heilsjekka hos veterinær og vaksinerte før dei vart sendt vekk. Ingen som stussa på prisen, var faktisk venteliste på dei..men så er dei jo aldeles nydelige da;) Må berre legge ved eit bilde av to av dei..den bakerste har foreldra mine kjøpt.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 07/08/2006 :  18:54:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
å hjelp Speedy... den sorthvite gikk rett i sjela. hadde det ikke vært for at vi ufrivillig må bli "fòrhundpassere" for en setter her så hadde jeg kjøpt den tvert :) Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  22:07:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hm? trodde det var normalt å ta litt betalt for valper jeg,selv om de er blanding. det har jo tross alt kostet noen kroner å fø de opp også. her omkring har jeg sett blandinger oppi 3000 kr.

Opprinnelig postet av crusabell

Valpene gis jo bort/selges når de er avvent fra moren, så det er jo ikke mange kronene det koster å fore de opp.

Aldri hørt om NOEN som har betalt for en blandingshund (og jeg er 28 år). Folk er vanligvis glade for å bli kvitt de, slik at de slipper å avlive de...

Opprinnelig postet av TORHILD

Nå må jeg som oppdretter bare svare på dette her:
Valper skal begynne å fores opp FØR de er leveringsklar!!!! Morsmelken er ikke nok føde lenger enn 3-4 uker.

Jeg begynner å fore opp valper med rått kjøttdeig fra de er 3 uker gammel. Ved 4 ukers alderen får de rått kjøttdeig, blandet med kulturmelk. Når de er 5 uker gammel, begynner jeg å blande dette med oppbløtt valpefor.

Så ikke kom her og si at det ikke koster noe å fore opp et valpekull!

Ellen
Redigert av - Hirsaluohkka den 07/08/2006 22:09:27 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.