hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Vurderer å kjøpe hest"-annonser.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 "Vurderer å kjøpe hest"-annonser.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  03:17:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Har irritert meg lenge over annonser av jenter som enten "vurderer å kjøpe hest" eller "skal ha hest om et år"...
Kan det være nødvendig å sette inn annonse om en ikke vet om en skal kjøpe noe eller ikke skal kjøpe det før om et års tid???

La si jeg har hest... Hvis jeg skal selge den, tror de ikke at jeg heller svarer en som faktisk SKAL kjøpe hest enn en som ikke skal?

Kanskje jeg skulle sette inn min egen annonse: "ønsker å kjøpe Chevrolet Tahoe om en 5 års tid"... Greit at annonser er gratis, men er ikke dette direkte tull? Hva mener du?

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:36:10

colombus

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  15:03:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei!
Synes det er greit å sette inn at man vurderer å kjøpe hest, dukker drømmehesten opp da kommer man jo til å kjøpe den, men man binder seg ikke til noe. Det med kjøpe hest om et år eller fler synes jeg var litt drøy, sånn ser man ikke mange av...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  15:38:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke det med å vurdere å kjøpe hest er så ille, men da jeg satt inn annonse om at jeg skulle selge hesten min, fikk jeg henvendelser fra flere som spurte om jeg ville sett henne bort på helfor i stedet. Når man setter inn en annonse om hest til salgs, da er det vel meningen at hesten skal selges, ikke settes bort på helfor? Dere som ønsker hest på helfor, se heller under annonsene om hester som settes bort på for!

Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  15:41:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns som de andre at vurderer kjøpe ikke er så ille, ganske det samme som vurderer å selge og det ser man jo ofte. Det er faktisk en del av de som vil kjøpe om ett år, den syns jeg er for teit. Det er vel få som vet at "om et år skal jeg selge hesten min tror jeg???!!!"

Gå til toppen av siden

nibok

Skrevet - 13/01/2003 :  17:32:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var lenge i kategorien "vurderer å kjøpe hest", men jeg satte liksom aldri inn noen annonse om det, da. Men folk i det rette miljøet visste om det, og det var veldig greitt, for da kunne jeg få tilbud om egnet hest sånn dann og vann. Og til slutt slo jeg til - fordi jeg fikk tilbud om en som var perfekt for meg! Så jeg ble på sett og vis headhuntet til akkurat den hesten. Man bør nok ha et spesielt ønske om en spesiell type hest; rase, kjønn, alder, avstamning for at dette skal være aktuell fremgangsmåte. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2003 :  20:37:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
helt enig.. visst man ikke er sikker på når man skal kjøpe en hest, eller har lyst å kjøpe hest om 1 års tid, så synest jeg ikke det er noe nødvendig... Jeg har selv lyst/planer om å få en araber på for i sommer, men dette er lenge til, så jeg legger ikke ut en annonnse enda ;)

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  21:05:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg satte også inn annonse på hest til salgs..
Som Anette sa,fikk jeg mange mailer,tlf.,meldinger om folk som spurte om jeg ville sett hun fekk på for .. (!)
Hallo! Jeg har satt inn hest til SALGS,ikke sette bort på for. Ganske irriterende!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.