hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - søker noen fra Bratsberg, Trondheim.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 søker noen fra Bratsberg, Trondheim.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Musken

» VIP

Innlegg: 110

Skrevet - 04/08/2006 :  14:29:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Lurer på om det er noen som står/har stått oppstallet i Bratsberg området som husker en border collie med navn Bonso.

Han var svart og hvit, elsket å leke med pinne, og var eid av travkallen Gaustad.
Bonso brukte alltid å stikke av enten til stall-c eller bratsberg ridesenter i håp om at noen ville kaste pinne. Han var mest aktiv i perioden ca. -94 til 2000.

Søker bilder av denne nydelige hunden, da vi har en sønn etter han og vil gjerne ha bilde av pappan hans.

Er det noen som kan hjelpe oss?

http://www.freewebs.com/morgan_kane/

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 04/08/2006 :  23:14:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hørt om en Border Collie med navn Bonso. Men jeg husker selvfølgelig ikke mer.

Er Bonso et vanlig navn å ha på Border Collien sin tro?
Om ikke går det jo an å søke på nett etter bilder.

Edit: Tok et par titter på din hjemmeside og VIP'en. Synes noe virker kjent. Er vi i litt i slekt tro?
Sier Stadsbygd eller Bliksås deg noe?
Tar jeg ikke helt feil er dine foreldre mine gudforeldre..?

Om det stemmer kan du jo ta kontakt på mail. krastine_bliksaas90(a)hotmail.com (a)=@




Redigert av - Bustetrollet den 04/08/2006 23:27:24 Gå til toppen av siden

McOogCo

» VIP

Innlegg: 60

Skrevet - 06/08/2006 :  00:02:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
tihi! bonzo var kongehunden!
husker han fra mange år siden, han bodde jo så og si på BRT hjemme itl pernille når hun bodde der. har mange bilder av han på vanlige bilder, men har ingen scanner for å få dem ut på nett. hvis du sender meg adressa di osv. så kan jeg sende noen
bonzo var UTEN tvil den ultimate kuleste bikkja EVER i tr.heim.
huske eieren pleide å stenge han inne så han ikke skulle stikke av, men så fort han kunne så stakk han nede til pernille og sov godt i senga hennes han kunne være på BRT i ukesvis, innimellom måneder, før eieren hentet han igjen, så var han tilbake att innen en ny uke :)
du er ytterst heldig som har et avkom etter han. gullklumpen som alle husker så godt
Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Innlegg: 110

Skrevet - 07/08/2006 :  23:03:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Åh, så artig at noen husker han! Han var en utrulig spesiell hund ja.
Hunden vår heter jo selvsagt også Bonzo jr..

Tigerbeib:Sender deg adressen min på mail jeg. Er utrulig takknemlig viss du sender meg ett par bilder av han. Jeg sto selv oppstallet på Bruråk, men klarte aldri å rote meg til å få tatt bilde av han. Det er så lenge siden jeg så han sist, har begynnt å glemme hvordan han så ut. Eneste jeg husker var at han flekket tenner når han ventet på at du skulle kaste pinnen

Bustetrollet: Kan nok stemme at vi er i slekt ja. Liten verden du Er så sjeldent utover på stadsbygda på besøk. Er nok mest mamma som tar seg en tur en gang i blandt. Er utrulig imponert over at du husket hunden vår, Bonzo!
Du har forresten en virkelig nydelig nordlandshest. Har konfirmasjons bildet ditt på reolen i stua vår .




http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 07/08/2006 :  23:23:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Bustetrollet: Kan nok stemme at vi er i slekt ja. Liten verden du Er så sjeldent utover på stadsbygda på besøk. Er nok mest mamma som tar seg en tur en gang i blandt. Er utrulig imponert over at du husket hunden vår, Bonzo!
Du har forresten en virkelig nydelig nordlandshest. Har konfirmasjons bildet ditt på reolen i stua vår .

Opprinnelig postet av Musken

Oi, så artig
Skulle hatt mer kontakt. Snakka litt hest innimellom. Hadde vært like koslig hver gang



Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Innlegg: 110

Skrevet - 07/08/2006 :  23:55:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Oi, så artig
Skulle hatt mer kontakt. Snakka litt hest innimellom. Hadde vært like koslig hver gang


Opprinnelig postet av Bustetrollet



Hvis du har msn kan jeg legge deg til? Har jo lest flere innlegg av deg her, men aldri tenkt over hvem du var.. Utrulig liten verden ja.. Blir ikke så mye på nettet i neste uke da. Har et stort valpe kull hjemme som jeg må passe på, og vi har selvsagt ikke pc hjemme. Dere har vel drevet med collie avel, så kanskje du har noen gode råd til meg i ukene framover.

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 08/08/2006 :  11:37:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke collie avel nei. Men vi har Collie nå og har hatt flere før. Også et kull for lenge siden

Ja, verden er jaggu meg liten.



Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 08/08/2006 :  19:40:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Låner tråden litt, For mange år siden hadde jeg en hest på Rideleir (bjorli) skulle selges og jeg skulle vel egentlig kjøpe han, var ridehest husker ikke havn dess men brun med mørk man og hale og noe hvite avtegn på hodet og beina... huff.. dårlig beskrivelse=/ må vel være 1998 dette en gang....
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

ponnijente

» VIP

Innlegg: 14

Skrevet - 09/08/2006 :  12:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husker Bonso jeg også, fra jeg var liten unge.. pleide å kaste pinne til han.. tok noen bilder av han også, men det var med vanelig kamera... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.