hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - veeldig forsinket bestilling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 veeldig forsinket bestilling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Liza:)

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  11:42:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
bestillte noen nye "derby" ridestøvler i lær, standard størrelse. (altså de måtte ikke spesiallages..) fikk beskjed om at de skull komme innen en uke. da jeg ringte 2 uker senere sa de at jeg hadde fått feil beskjed, og måtte nok vente i ca 2 måneder.
ble litt irriert men godtok det. disse støvlene ble bestillt i januar og jeg har ennå ikke fått dem!! har purra på de mange ganger men de sier de ikke har fått dem fra leverandøren ennå! bør jeg avbestille og risikere å måtte vente nye 6mndr?? kan jeg forlange avslag i pris? pga mine små føtter har jeg problemer med å finne støvler som passer, og de har de aldri inne i butikken ihvertfall...

grrr noen gode råd

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  12:18:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg bestilte ein sal i vinter, der eg måtte vente i 2 månadar, for den skulle bestillast frå Sør- Amerika. Eg venta, tok kontakt med dei eg bestilte ifrå, som tok kontakt med ein annan hestebutikk som hadde bestilt frå utlandet. Då hadde dei ikkje tatt med salen min på det importlasset, for dei såg ikkje vitsen i å berre bestille ein av den typen sal. Fekk beskjed om å vente i 10 veker til, så skulle eg få salen.

Eg avbestilte heile greia, då det var ein unghest eg holdt på å ride inn, kjøpte ein "billig", ok sal.
Blei litt ot, men det var det eg gjor i vert fall.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.