hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ha med seg på rideleir?+hvor lenge må man vente???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 ha med seg på rideleir?+hvor lenge må man vente???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  04:30:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
skal på ukeskurs over helga,å da lurte jeg på om folk her kan hjelpe meg litt med pakkelisten.
det er altså overnatting for meg og mine to hester i fem dager.
jeg er sånn veldig flink til å at nå jeg kommer frem så sier det i hodet mitt,å fillern,den har jeg glemt,det har jeg glemt...
så plis hjelp meg litt her.hva er viktig å få med seg,altså absolutt ikke glemme!å hva har du tatt med deg som du aldri fikk bruk for?
mange takk for svar

tilførte en liten ting her:hvor lenge må man vente før man får info om dit man skal??
har ikke fått noe enda,å begynner på mandag!sendt mail og sånn,men får jeg noe svar?neida
vet jo ingen ting lissom.så om man må ha med høy,så må jeg plutselig få tak i hundre kilo høy!!
å har jo bursdag i morgen,så litt kjipt å måtte bruke dagen å styre med å få tak i masse greier å sånn..
hvid eg bare får ha med en hest .f.eks. så må jeg jo finne pass til den andre o.s.v.
synes dette er litt drøyt jeg

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 04/08/2006 19:33:26

MonCherie

Skrevet - 04/08/2006 :  11:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, først av alt må du huske å ta med hestene. Regner med at de får fôr der borte, men hvis du har noe spesielt fôr, kan du ta det med. Husk saltøy, grimer, leietau, striglekasse, (evt tepper, men blir vel ikke nødvendig i denne varmen) og alt det der, bare se der der du har utstyret ditt og så tar du det litt på sparket. ;P
Til deg selv bør du ha med rideklær, vanlige klær, sovepose/laken?, toalettveske, pysjamas (jeg pleier alltid glemme det. B] ), ekstra sokker, ridesko(støvler?), stallsko og vanlige sko, regntøy, ridehjelm, ridehansker kan være lurt å ha, badetøy (kjekt å ha), penger, vannflakse, ryggsekk(hvis dere skal ri langtur eller noe)...

Kommer ikke på mer i farta. Lykke til med både pakkinga og kurset! (^^,)

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 05/08/2006 :  23:07:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
Hestene dine kommer til å gå på store beiter. Dere henter hestene sammen og har de i noen små luftegårder mens dere rir. Kort vei fra luftegårdene/stallen og ned til banen. Hr du hester med samme kjønn? Da jeg var der gikk hoppene for seg selv og vallakene for seg selv.
Du må ha med ekstra for til hestene selv. Men siden du ikke har fått noe info burde du mase mye mer. ring henne! Vi har nr hennes hvis du ikke har det. send mld til meg på vipen.
Det er sikkert greit å ha med 2 hester, men hvis du ikke har meldt på to får du bare undervisningen gang om dagen i 30 min.
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  17:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det var i så fall bare den ene som skulle brukes,så får jeg mindre undervisning av den grunn?
har nr hennes,da jeg har tasta med henne før.men hun svarte da aldri,så derfor reiste vi ikke nedover naturlig nok...ble i hvert fall skikkelig skuffa,hvis det virkelig skal være så useriøst.jeg som er medlem av Kentaur og greier:/

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  17:17:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
men sånn i teorien har jeg ikke meldt på noen hester,da hun aldri har spurt lissom..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.