hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Bygdetråden"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 "Bygdetråden"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Madam Fame

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  12:22:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Det er/var "trøndertråd", bildetråder, snikksnakk osv.. Hvorfor ikke en bygdetråd også? siden det er en del bygdefolk her?

En fin plass å legge ut bilder av f.eks. bilder av favoritt sauen/kua/kalven/stuten/traktoren etc.

Eller skriver om ting som skjer på gården etc.. Rett og slett alt som har med gård og bygd å gjøre..

Er vel ikke nødvendig å bo på bygda for å skrive her heller da.. Men ihvertfall.. Bondetuppe eller ei, skriv i vei..

Må forresten legge ut bilde av to av nykomlingene mine.. Tvillinger og greier..

Den brune er en stut, mens den svarte er ei kosse (kvige).

Redigert av - Madam Fame den 02/08/2006 12:26:36

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:03:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
ÅÅ, så søøøte!! =D Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:03:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Så nydelige de var.. Sukk..
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:10:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
De skulle hatt noen navn også forresten.. Noen som har noen forslag??
Var inne på om jeg skulle kalle de Osama og Al quida/Alkis Ida, da de er noen terrorister mot de andre 4 i gjengen og vesle frøkna drikker melkeerstatning som en alkis drikker sprit!! Hehe..

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  20:33:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atèn og nitèna (dra e`en at det blir ateeen og niteeena)? De har jo nummer som slutter på 18 og 19 *flirer*

Redigert av - TORHILD den 02/08/2006 20:41:46 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:07:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja-a, bor nå langt ute på bygda jeg da. 8 mil fra nærmeste by. Spennende.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:23:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Bor i bygd jeg også, men med nærmere 6000 innbyggere er den ikke såå liten..lav traktorfaktor for å si det sånn:p

Jeg er veldig glad i hjemstedet mitt; for det første syns jeg hestemiljøet er veldig bra. Stort, til å være et så lite sted (myye takket være Fjordane Folkehøgskule), men likevel veldig usnobbete. Nå på lørdag er det tid for Malakoff Rockfestival, som er kåret til Norges beste musikkfestival 2 år på rad. Så bør det også nevnest at vi har egen opera, og...Lidl!;) hehe..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:45:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg VIL flytte til Eid når jeg blir stoor jeg. Hmpf.

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:51:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Bur på bygda eg også. I Ørsta er det ca. 12 000 innbyggjarar, og nærmaste by er Ålesund (ein times kjøring, inkl. ei ferge på 15-20minutt).
Liker Ørsta veldig godt. Her er masse kjekke folk, men samtidig masse utrulig teite folk. Det er ei bygd der "alle kjenner alle", og viss det skjer ei ulykke, MÅ folk finne ut kven det er.

Personleg er eg ikke fornøgd med hestemiljøet, men det skal eg ikkje dra ut om her.

Eg har også lyst å bu på Eid. Det virkar som det er eit kjempe bra miljø på stallane, og alle skryt sånn.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:57:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg bor på bygda Og er stolt av det.. Hehe.
Hestemiljøet er helt topp her, i allefall etter min mening.

Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:00:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Otta? :-P
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:07:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Otta? :-P

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Nåvel. Da tenger jeg litt overbevisning først.

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:25:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg skal vel flytte til "bygda" om man kan kalle Volda for bygda..? Det blir spennnende for meg som opprinnelig er Oslomenneske.. Er veldig spent på hestemiljøet der! Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:29:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Volda er ei bygd ja Ørsta+Volda= ei halvøy hehe.. Du har endå ikkje svar på om du skal ha med hest, så eg spør igjen. Skal du?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  23:07:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bor i bygda og trives med det...er til og med "bondekjærring" på gård ;p
eller bor jo bare 7 mil unna Oslo, men alikevel øde her jeg bor oppi skogen omgitt av jorder og åkrer...
ett herlig og stort hestemiljø her:)

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  23:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
John Deeeeeeere <3

Sakli. Hehe.. Bondekjerring her også gitt :) Er glad for at jeg bor på bygda jeg, kunne aldri ha tenkt meg å bo i en by.. huff og huff.. Liker å kunne ligge i hagen å sole meg uten at 40 mennesker kan sitte å stirre på meg fra alle kanter, hehe

Og bilder.. nææ, orker ikke å fikle med det akkurat nå

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.