hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal jeg la hesten leve eller få slippe???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Skal jeg la hesten leve eller få slippe???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  15:17:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Det som er med klagesaker til veterenærmedesinsk rettsård, er at disse bli holdt som "åpne saker". Dvs at alt det jeg har sendt inn, vil veterinærene få kopi av, og motsatt. De vil også få spørsmål om de vil skrive sin verson av saken og sende inn til klagenevnda. Dette er hva som skjer på den juridiske siden av saken!

På den mer personlige fronten, er det slik at jeg hadde forventet meg at de skulle ta kontakt for å høre hvordan det gikk med hesten! Da jeg ikke hørte noe, ble jeg for å si det rett ut ganske skuffet Jeg følte det der og da at det ikke var jeg (som den skadelidte) som skulle ta iniativet til noen form for komunikasjon!

Jeg visste jo også at de ville få all info fra rettsrådet! De vil få god tid til å formulere et svar (flere måneder), så da ser ikke jeg på det som veldig farlig at jeg ikke ringte de for å si i fra at jeg klaget! For å si det slik, så følte jeg ikke så mye for det heller...en slik telefon ville fort kunne føre til diskusjoner, og en kunne jo fort ha sagt ting en ikke skulle ha sagt!

Når det gjelder hest.no innlegget, var det en "dagbok" om skaden til hesten min, som jeg hadde begynt på for lenge siden (da hesten ble skadet). Og den siste uheldige episoden var bare en fortsettelse av denne dagboken! Det var kun skrevet fakta i saken, dvs hvordan skjedde det - hva førte det til - hva måtte vi gjøre - og hvordan gikk det! Ingen navn nevnt!

Men jeg skjønner jo at de kan reagere på enkelte innlegg som er skrevet...

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  23:47:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Innlegget mitt var overhodet ikke ment som kritikk mot deg, pre-arab! Bare så det er sagt :) I en slik situasjon, hvor en står i fare for å miste noe av det kjæresten man har, føler man seg bare forrådt og lurt av noen som mente de kunne hjelpe hesten din, men isteden gjorde det motsatte.

Jeg hadde sikkert ikke turt å ta den tlf om at jeg kom til å klage selv, men kanskje sendt et brev...uansett skjønner jeg fullt ut at du ikke gjorde noe, særlig når ikke veterinærene selv tok kontakt. Snakker om dårlig folkeskikk, men de kunne faktisk drept hesten din. Og som veterinærer har man da like stort ansvar for å informere eieren som å behandle hesten...spør du meg.

Jeg leste bloggen din før det ble slettet, og må si meg enig i at du skrev det så saklig som mulig i den situasjonen du var i. Men jeg skjønner også at veterinærene føler at det kan skade dem... De har jo gjort en stor tabbe, og prøver nok å dekke over så godt som mulig.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

badminton
» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  23:48:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
men likevel... alle kan jo gjøre feil en gang.. til og med dyreleger.. og det er sjeldenm de begår samme feil to ganger... mn jeg synes du skal ha det ute i dagboka jeg
Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.