hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå drar frigge ifra meg:'(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nå drar frigge ifra meg:'(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:51:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Holde opp å ri, selv om jeg ikke har frigge blir nokk ikke mulig. Jeg har jo en hest til som er bare min, men jeg liker ikke å la hester stå alene, spesielt ikke frisco som aldri har stått alene.

Men det er hvist ikke lett å finne en selskapshest. Betaler liksom ikke 15 000- 20 000 for det. Desuten er jeg temmelig sikker på at jeg vil ha en varmblods og den skal være ridbar, og alder spiller ingen rolle.

Har sett på:

Finn.no
dyrenett.no
hestemarked (men er så uoversiktlig, da du må se på hver annonnse for å finne ut hvor hesten står)
hest.no

Er det flere?

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  18:26:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Ja, i dag dro Friggemora hjem:( Var så utrolig grusomt å gå ned på beite leie henne opp til gården. Både jeg og frigge gikk i sneglefart opp til gården, merkelig hvordan hun oppførte seg, stoppet opp litt å så på meg, akkurat som om hun visste. Sto lenge på gården å koset med henne, før tårene bar sto av øynene, prøvde så godt jeg kunne å holde meg strek, men jeg sprak helt. Måtte bare leie henne på hengeren, for jeg knakk sammen, kjente jeg ble svimmel og uvell. Etter litt protistering fra Frigge om å gå på hengeren, ble jeg stående inne i hengeren å gråte i manen hennes.

Har vært tunge timer i dag, å savner henne allerede. Blir sittende å se ned til beite, men for første gang på tre år, er ikke "min" Friggemor der å ser opp til gården.

Eieren sa at hvis jeg ville, så kunne det godt tenkes at Frigge kom hit igjen, for hesten var forandret, hun skulle se hvordan det gikk, så hvis det ikke ble det fungerte, så kom hun til meg igjen, for å bli.

Tanken er god den, men tørr ikke håpe så mye.

Men savner henne så utrolig, sitter her å er helt hoven runft øynene, vært tøfft å si hade, til sin bestevenn':(

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  20:53:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Å, jeg vet AKKURAT hvordan du har det... Får helt tårer i øynene nå.

*kjempestor trøsteklem til deg*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 12/08/2006 :  21:37:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde også en hest på for før,han var min første hest.Han gikk som turhest på fjellet hver sommer og jeg hadde han de resterende 9-10 mnd. i 3 år.Det var like fælt hver gang han dro,alt ble så tomt rundt meg.Siste gangen han dro husker jeg ikke så mye av,halvveis fordi jeg var så lei meg og pga at jeg var dopa på smertestillende etter en fall ulykke,som gjorde meg ute av drift i et halvt år,derfor måtte vi sende han vekk.

Prata med eieren hans idag og han fortalte at Rokki var i himmelen.Det var litt trist,men han hadde fått tilbake en gammel skade i benet og begynte å dra på årene.Nå vet jeg at han har det bra.
R.I.P Rokki.....

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 12/08/2006 :  22:06:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du er sterk Wenche. Dette klarer du med glans.
Nyt tida med Frisco, han trøster deg, og du han.
Alt ordner seg denne gangen også, selv om det er tungt.

Frigge glemmer deg aldri. Husk at minnene bør taes vare på, gjør det

*trøste*

"Jeg overlever" - noe en stemme sier inne i meg når det skjer ting.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  14:55:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tusen takk for gode ord, setter enormt mye pris på det.

*takkeklem til dere alle sammen*

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  00:05:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Føler virkelig med deg *gråter*...
Det er så ufattelig trist når sånne ting må skje..
Håper det dukker opp en løsning som gjør deg glad.
Lykke til i alle fall...

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  00:06:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Lykke til i alle fall...

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  00:06:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Lykke til i alle fall...

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.