hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hodelag...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hodelag...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  21:04:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Skal da ha meg nytt hodelag, grense på ca. 700-800 kr (vet at d ikke er så mye, men....) gjerne kryssneseremm(Ikke MEGA nøye, men har lyst på) og messingspenner. Noen som har noe forslag?

lurer litt på dette:http://ridebutikken.no/catalog/product_info.php?cPath=27_34_58&products_id=10660
Noen som vet hvordan det er? Kvalitet og sånn?

Lopke

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  21:11:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stallfrisk har et fra Knight. Med messing og kryss. Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  21:30:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
ja, er vel det jeg linket til... kanskje, er ivertfall Knight =) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  21:57:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
jeg er iallfall kjempefornøyd med et hodelag jeg kjøpte fra alvøen ridebutikk! (som du linket til) fin butikk det der. kjøpte "økonomikandar" el no sånt til 500kr, og tok vekk en rem for å bruke det som trinse virker fint hittil ihvertfall, hatt det i en uke el to kanskje.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  22:17:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Hei, jeg har ett likt hodelag! Ganske bra, men ikke så veldig slitesterkt lær. Fint er det i hvert fall!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:16:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Knigths hodelagene er veldig fine og fine i kvaliteten, og rimelige.. Siklet en stund på Knights Arthur, men så vil ikke jeg ha messingspenner da Ellers hadde jeg nok kjøpt det.. Bodde i Alvøen før, så har vært innom noen ganger og siklet Overtalte en venninde av meg til å kjøpe det, og hun er iallfall fornøyd med sitt.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/08/2006 00:17:34 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  00:24:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Knights Arthur og er kjempefornøyd med det. Er tredje hesten jeg har det til nå, så det har vært et solid og godt hodelag selv om det har vært i daglig bruk i flere år!
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:29:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen her: http://www.hesteshoppen.no/default.asp?openMenu=true&menuID=53 er litt vanskelig å se på bilde om det er messing da.. men tror de skal være ganske gode.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

anitab
» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  16:10:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Ida, dei har et veldig fint på lillestrømhestoghund.no. Glengordon eller noko sånt heiter det. Trur det kosta ca sju hundre kroner.

Ja her fann eg linken ja:
http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=227343
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  20:58:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei Ida, dei har et veldig fint på lillestrømhestoghund.no. Glengordon eller noko sånt heiter det. Trur det kosta ca sju hundre kroner.

Ja her fann eg linken ja:
http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=227343

Opprinnelig postet av anitab

Mange på stallen som har det som er linket til her, de er kjempefine! Kvaliteten kjennes god ut, også er det jo så peent med innovervendte bittfester.

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  06:29:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har dette hodelaget http://www.minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?ord=RedLine&h=sok&pid=4388 og er veldig fornøyd med det.

Og selvfølgelig er det til halv pris nå, få måneder ETTER at jeg har kjøpt det!!

Hehe... Typisk min flaks...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  11:42:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Anita og Kristina: JA, herreguud, sikla jo sånn på d hodelaget første gang jeg så d! Takk, takk! MÅ bli d Er såå fint hehe, bare "lit" happy for å ha funnet drømmehodelaget, alt jeg ville ha, kryssneseremm, messingspenner, innovervendte bittfester og pad under der remmene møtes (eller, er den med?) jippi!! Shoppe! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.