hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjelp...avlive bille!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hjelp...avlive bille!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:46:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hvordan skal jeg gjøre dette på en mest human måte..jeg skal bruke den i plantesamlinga mi,så kan ikke tråkke på den..den er svær
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

crusabell

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  19:50:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe,nå måtte jeg le.. avlive faktisk drukne den kanskje.. har hørt at det er en fin måte å dø på. eller stenge den inne i en luft tett pose.. ellers kan du jo ta den med til vetrinæren å gi den en overdose sovemedisinhehe Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  19:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Legg den på sprit/formaldehyd på et glass så har du den i fin form til du skal vise den frem. Da jeg hadde biologi på gymnaset måtte vi lage herbarium, de er like fine enda og dette var 3 klasse i -92!!
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:00:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hiv den oppi et syltetøy glass i frysen for noen timer, så sovner den inn!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:07:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
prøvde å drukne den,men da synes jeg så synd på den da den kjempa for livet og sprella..ikke engang pappa klarte det..hva får jeg minst dårlig samvittighet av av disse metodene?hvordan ville dere dødd hvis dere var en 6 cm bille?

fant den mens jeg skuffa møkk til jeg fikk blemmer..flytta den først videre,men så kom jeg på at vi skal ha insektsamling på skolen.føler jeg har valgt feil skole jeg,siden vi skal ha diseksjon å sånn.å jeg får helt vondt inni meg av sånnt.greit å bruke dyr som allerede er drept,men drepe dyr for gøy synes jeg er litt lite respekt for naturen..uff,kommer til å slite skikkelig.føler meg som den drapsmannen,så jeg har store problemer med å drepe en bille lissom.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:54:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Off, hadde aldri klart det jeg. Hadde foretrekt ein 1'ner en å drepe noe som helst, jeg vertfall ...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  21:18:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Drepe en bille faktisk. Syns du skal legge den i fysern da blir den kald og sovner i Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  21:25:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff, klarer ikke drepe sånne ekle ting jeg Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  23:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det er jo ikke noe galt i å drepe den ved å legge den i fryseren vel? En bille er en bille, vi klasker jo fluer vegg i mellom bare de nærmer seg, så om den spreller litt er vel ikke det så fælt å se på vel? :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  23:29:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud da... en bille, ta dere sammen... får være måte på å være dillete!
Sigyn, legg den på sprit, den blir dritings og svimer av... slik ville jeg dødd (-:

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:00:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg hadde nokk trampet på den for så å skyllet den ned i do, men siden du skal beholde den, vile jeg nokk gjort som Harneshaug sa=)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  00:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvis dere skal ha objektsamling, har dere vel lært å ta livet av dyrene på en noenlunde human måte? Eter er et tips. Den ble vel ikke særlig fin etter at du druknet den heller vil jeg tro?

Dypp en bomullsdott i eter, putt billa i et lite glass med logg. Legg bomullsbiten i klem under lokket. Pass på å ikke bruke for mye eter, ellers damper det, og avgir fukt. Eter får du på apoteket.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 02/08/2006 00:07:15 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  04:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Off, hadde aldri klart det jeg. Hadde foretrekt ein 1'ner en å drepe noe som helst, jeg vertfall ...

Opprinnelig postet av Don-Pedro

Enig! Daaakar bille... Klarer ikke drepe fluer engang jeg...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  11:21:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Don-Pedro

Enig! Daaakar bille... Klarer ikke drepe fluer engang jeg...

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Lalala...

Da jeg hadde objektsamling i 3BI hadde jeg en padde og en stålorm på sprit Da jeg skulle putte stålormen i spriten, gikk den ut av glasset med en gang, og snirklet seg mellom alle tingene på pulten min før jeg fikk tak i den igjen. Skogssnegle på sprit var ingen suksess.. Den er så slimete utenpå at det bare ble grums i spriten. Så la skogssneglene leve eller noe..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  12:56:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Spoff: ÆSJ :O

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:16:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff; he he... akkurat samme skjedde med meg i 3BI (-: Måtte forske en del før jeg fant ut hva som egnet seg på sprit og ikke. Snegler var vel en av de mer misslykkede, ja.. oh humler! De farger av...
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.