hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Åmøy ponnigård??????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Åmøy ponnigård??????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dolly01

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 31/07/2006 :  13:18:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har vert der huska eg va der for lenge lenge si!!!
ridde enn shettis som hette doffen!!!heilt svart nydelige ponni e de noen som kjenne til han!!!
ingolf og betty og masse andre ponnier har noen bilder av di????
og opplysninger....takk takk på forhånd

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 31/07/2006 :  13:23:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Doffen var den første ponnien til venninna mi! Den er vel kjempegammel nå. Hadde blitt glad får bilder av den. Det hadde sikkert hun også bitt. Hvis ikke heter det vel Penelope Ponnygård. Det er faktisk ikke så langt her i fra.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Dolly01

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 31/07/2006 :  13:42:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja penelope ponnigård hette de ja kanon kjekke plass synes eg vertfall før men di hestane e vel litt for små for meg nå...sei i frå viss du har bilder!!!de hadde vert koss!står han der ennå
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 31/07/2006 :  14:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er masse bilder derifra i mitt galleri ;)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Dolly01

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 31/07/2006 :  17:56:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
okey!!
men eg såg isje Doffen....!!
men ellers takk!
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 01/08/2006 :  09:03:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg var der sommeren 92. Jeg hadde en ponni som het Emil og vi vant sprangkonkurransen, det ene høydehoppingen og ferdighetsrittet. Det var bare god mat der og vi bade med hestene. Det var verdens beste rideleir!!!
Jeg husker Doffen og Ingolf, men ingen av dem gikk i rideleiren den uka jeg var der. Venninnene mine hadde Rikkard og Petra, og Lucy og Lanastar var føll den sommmeren (om noen husker dem)
Ellers så gikk Beauty og Ronja i leiren og resten husker jeg ikke navnet på bortsett fra Rockoness (hingsten) han var bare utrolig lekker!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.