hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tuppa til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Tuppa til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Katrine_Sandore

Skrevet - 31/07/2006 :  01:22:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Jeg merket i går kveld ett område på halsen hvor hesten min så ut som han hadde en stor blåveis. Håret var borte, og han hadde ett lite kutt der også. Fikk ikke tatt bilde før idag, som jeg kan legge ved. Nå har hevelsen gått ned, det var litt større igår. Hva tror dere, er han blitt tuppa til, eller bitt ?

Må også legge til at han ble satt sammen med en ny hest igår. Det så ut til å gå smertefritt, men de stod flere timer alene uten at noen så eller hørte noe.

Jeg Liker Smileys, Jeg

Torpedo

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  02:34:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det ligner på sår hesten min pleier få etter å ha stått med enkelte av hestene på stallen (..De som kan lekebite litt), ligner veldig, bare at de hesten min får er mye mindre. Det er nok sikkert ikke noe farlig!:)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  12:48:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Det ligner på bitt. Finner stadig sånne merker på hingstene mine også, ikke så store da. De leiker mye så da blir det en del biting, men de sparker aldri. Så det er nok bitt ja. Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 31/07/2006 :  13:17:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Ok :)
Går ut ifra at han har blitt bitt da, de har sikkert funnet ut av rangen å sånn, siden de ikke har stått sammen før :)
Ser ikke ut som han har noe vondt der uansett..

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 31/07/2006 :  13:29:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er nok bare et lite "gnafsemerke" som de andre her også skriver. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.