hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stallflause
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 stallflause
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:47:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
har dere noen stallflauser?? så skriv de hher;)
en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  13:55:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ja.. Da jeg gikk på landbruksskolen hadde jeg May på skolestallen der. Mye folk, mye hester, og alltid noe å ta opp etter andre ++
I stallgangen hadde vi en skikkelig vannslange (brannslange) med megatrykk i. Den var ikke stengt skikkelig og sto og dryppet, skikkelig irriterende da hele ganggulvet ble vått.. Så jeg skulle stenge den, men dro hendelen feil vei, og satte vannet på istedet. Slangen løp løpsk og dundret mellom veggene i gangen, og sørget for at ALT ble vått.. Måtte komme meg ut av oppholsrommet uten å bli slått i svime av slangen, ene venninna mi sto å så på på yttersiden, og hadde følgende kommentar etterpå.. :
Nå har jeg sett det også! Linda sprang ikke, hun FLØY ut døra! *knakk sammen i latter*

Hører til historien at vi fikk huket slangen med jernriva til slutt..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 31/07/2006 :  14:00:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øøøhm... Har en fra i forgårs. Veninna mi holdt på å drepe seg av latter.

Vi tulla litt og sånt, mens Maxi gressa, så skulle jeg sitte på henne litt da. Hun hadde ikke sal på seg, så jeg skulle ta litt fart å sprette oppå henne. Men det ble litt for mye fart, og så kom jeg meg oppå, men falt av på andre siden. Slo ankelen, og venninna mi brakte sammen av latter.

Så kom jeg hjem og fortalte søstera mi at jeg hadde falt av hesten, men i dag hadde jeg klart det når hesten stod i ro

FLAUT!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  16:27:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hehe
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  10:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hehe..
Det værste jeg vet er å ri i ridehus når mange ser på, eller når det er ridetimer/proffesjonell rytter i ridehuset.
Jeg kan jo ikke droppe å ri.
Men jeg klarer heller ikke å droppe å komme i veien.
Er så borte når jeg rir, at folk må rope høyt for at jg skal høre noe.
Jeg har nok ødelagt en del økninger der!

ikke noe flause, men jeg har dreti meg ut en del ganger der.
Heldighvis har jeg blitt bedre!

Men det som er flaut er å dette av en shettis og skade hofta så sinnsykt at man halter i flere uker.
-Hva har du gjort a?
-"nei jeg falt av en hest skjønner du.."
-åja! Stor da eller?
-" nei, den var vel ikke mer enn 80 cm tror jeg"

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg har en. Jeg var i Danmark på salgstall med venninnen min og moren hennes som jobbet der. jEg fikk ri en Stooor hest på 180. Det var to andre i ridehuset. Jeg galopperte. Dette var første gang jeg red hest og var ikke vannt til de store bevegelsene. Plutselig red jeg rett i en hest xP
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  17:36:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja.. Da jeg gikk på landbruksskolen hadde jeg May på skolestallen der. Mye folk, mye hester, og alltid noe å ta opp etter andre ++
I stallgangen hadde vi en skikkelig vannslange (brannslange) med megatrykk i. Den var ikke stengt skikkelig og sto og dryppet, skikkelig irriterende da hele ganggulvet ble vått.. Så jeg skulle stenge den, men dro hendelen feil vei, og satte vannet på istedet. Slangen løp løpsk og dundret mellom veggene i gangen, og sørget for at ALT ble vått.. Måtte komme meg ut av oppholsrommet uten å bli slått i svime av slangen, ene venninna mi sto å så på på yttersiden, og hadde følgende kommentar etterpå.. :
Nå har jeg sett det også! Linda sprang ikke, hun FLØY ut døra! *knakk sammen i latter*

Opprinnelig postet av Speedy As A Bullet

de fleste som hadde sett noe sånt hadde vel død av latter

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  20:50:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
ja helt enig haha:D hehe
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  23:46:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg hadde med fôrhesten min, Jovita, på rideleir, på torp ridesenter.
hun er veldig skvetten på nye ting..

bla. den nye ridehallen.. (av bølgeblikk eller noe sånnt)=S (og jeg som nybegynner)
aaahhhh, hvor jeg gledet meg til å ri henne..
Jovita var da den minste hesten i hallen da!
vi rei rundt spore og koste oss:)
men da vi kom til ett hjørne, kom døre opp, ei stalljente kom inn (ikke skumelt).
men bak denne jenta, kom ett stoort pang, da døra smelte igjen..
og Jovita som var i dette hjørne ble så skremt, hun sprang som en galing rundt, og oppi rumpene til de andre hestene. da begynte alle å flire av meg og Jovita (lite arti!)
men det som var værre, var at denne jenta gikk ut igjen. døren sa heldig vis pang, da vi var på den andre siden av banen, så Jovita brå stoppet å prustet høyt. da vi kom til hjørnet der døra var. kom døra opp, og pang, og Jovita sprang!
da kom det vel 3 jenter inn (da hadde denne jenta som hadde kommet inn døra første gangen sagt det til alle de andre som var i stallen: kom å se den lille ponnien som springer som en gal!)
da Jovita stoppet igjen på andre siden, gikk hun pent og rolig. men da vi kom til det skumle hjørnet igjen, kom det en haug med ungdommer inn,, og pang da vi akkurat gikk forbi, og Jovita sprang i panikk-galopp...
en hel runde og døren åpnet seg og smalt igjen.
da åpnet ikke døra seg flere ganger, for alle folka som var på stallen sto på tribunen og døde nesten av latter, tilogmed ridelæreren måtte sette seg ned på bakken for å ikke å falle av latter!
de neste rundene stoppet Jovita, og ville ikke gå til hjørne!
vi kappet svingene i dette hjørnet, resten av denne timen.

og jeg som bare var 8 år på den minste og reddeste ponnien...

hoff, så FLAUT!!!!!

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  23:56:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hehe - godt du holdt deg på da:)
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  00:24:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Speedy As A Bullet

de fleste som hadde sett noe sånt hadde vel død av latter

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Ja.. Var en smule flaut, siden jeg var litt surkete for at ganggulvet ble vått siden det dryppet..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  00:30:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har vel bare gjort sånne småflauser egentlig.. Sånn som å hoppe opp på hesten barbak og falle ned på andre siden.. Hehe:P Hmm.. Gjør ikke så mye egentlig.. Hehe.. Men jeg datt av en shettis da.. Og da hadde jeg nettopp ridd på en stressa varmblods! *Ehem*:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 05/08/2006 :  01:34:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til deg med Jovita.
Jeg synes det var lumpent å skremme hesten din så mye.

En ansvarlig ridelærer burde ha skjønt hva hesten din var redd for, og deretter "regulert trafikken", slik at din hest ikke ble skremt HVER gang.

H-n burde ha hjulpet deg - IKKE ledd av deg!!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  10:11:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Til deg med Jovita.

En ansvarlig ridelærer burde ha skjønt hva hesten din var redd for, og deretter "regulert trafikken", slik at din hest ikke ble skremt HVER gang.

Opprinnelig postet av T. Boysen

Enig, jeg også reagerte kraftig der... Ikke bra!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  10:12:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Til deg med Jovita.

Opprinnelig postet av T. Boysen

Enig, jeg også reagerte kraftig der... Ikke bra!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  11:53:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
ja!! blir litt irritert når jeg tenker på det nå.. men tenkte ikke så hardt over det da det skjedde..!
var vell kanskje litt for ung til å forstå så mye på en gang!
jeg var også litt sjenert, så jeg torde ikke å si noe..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.