hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sweety
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Sweety
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

prinsesseronja

Innlegg: 107

Skrevet - 30/07/2006 :  21:40:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvor Sweety har havnet? Hun var en søt sportsponnihoppe jeg hadde på for for noen år siden med en venninne av meg..

Da var hun 4 år og det er vel 5-6 år siden nå. Hun er en sportsponni, brun, med stjerne og en eller to hvite sokker.. Ca 130 cm høy og ganske spinkel..

Hun sto hos oss i Bamble, men ble solgt til Østfold og jeg vet hun ble solgt igjen ganske fort..

Hadde vært koselig å vite hvordan det gikk med henne!

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 01/08/2006 :  14:21:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som vet hvor Sweety har havnet? Hun var en søt sportsponnihoppe jeg hadde på for for noen år siden med en venninne av meg..

Da var hun 4 år og det er vel 5-6 år siden nå. Hun er en sportsponni, brun, med stjerne og en eller to hvite sokker.. Ca 130 cm høy og ganske spinkel..

Hun sto hos oss i Bamble, men ble solgt til Østfold og jeg vet hun ble solgt igjen ganske fort..

Hadde vært koselig å vite hvordan det gikk med henne!

Opprinnelig postet av prinsesseronja


Jeg leter også etter Sweety!!Har et innlegg her fra tidligere,da jeg etterlyser henne,men ingen har svart meg.
Jeg hadde Sweety på fôr da hun var 2 år gammel.Har du bilder av henne??

http://www.belinda1982.piczo.com
Redigert av - belinda1982 den 01/08/2006 14:23:06 Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Innlegg: 107

Skrevet - 03/08/2006 :  22:27:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei ikke her, men jeg har vel liggende ett eller annet sted.. Stemmer det at hun ble solgt til et sted i Telemark etter at du hadde hatt henne på for? Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 03/08/2006 :  23:10:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei ikke her, men jeg har vel liggende ett eller annet sted.. Stemmer det at hun ble solgt til et sted i Telemark etter at du hadde hatt henne på for?

Opprinnelig postet av prinsesseronja



Ja,da Sweety dro fra meg reiste hun til Notodden!

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.