hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søker Amazing Hurricane
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Søker Amazing Hurricane
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dolly01

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 30/07/2006 :  21:39:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg eide amazing hurricane tidligare så eg lure litt på om de e noen som vett noe om kor han e nå og hadde veldig gjeren ligt og fått sett noen bilder av han savne han veldig!!!

Redigert av - Dolly01 den 31/07/2006 18:24:32

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 30/07/2006 :  21:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Elise har eid Amazing Hurricane. Hun tror jeg har kontakt med hun som eier han nå. Husker ikke vipen hennes nå, men jeg tror du finner den på venner på min vip.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway
Innlegg: 1117

Skrevet - 30/07/2006 :  22:06:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Det holder med ett emne.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway
Innlegg: 1331

Skrevet - 31/07/2006 :  00:33:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kjenner godt Amazing Hurricane jeg
Stod i samme stall som han (Tasta), da en som heter Mariann eide han. Ca. et år siden, så flyttet de til Leikvoll, men der mistrivdes han, så hun solgte han. Vet ikke nøyaktig hvor, men ikke så langt unna. På en gård vet jeg, der han få stå mye ute og kose seg:) Så han har det visstnok kjempebra, snakket med Mariann nylig ser du...;)
Hun har vip her på HM, hvis du vil spørre henne om hvem som eier han nå og hvor han står... Husker ikke helt hva den er, men står på vennelista mi heter noe med Mariann&Kåre.
Har ridd han en gang selv og, kjekk hest=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.