hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kor kjøpe/bestille du hesta utstyr fra?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 kor kjøpe/bestille du hesta utstyr fra?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lovise_felex

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  23:55:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Liker www.divoza.com ,ikke så lett å forstå alt som står der men men.
Skal bestille noe der til den 15 (lønningsdag ) spennede å se hvor lang tid det tar.

Opprinnelig postet av eva.

wææ.. ja eg kan sei de eg og .. hehe vanskeli å forstå

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Ingvild.

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  11:42:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestiller fra Hööks, bra kvalitet på varene, billig, men varene kommer seint, og frakten er dyr med mindre dere går flere sammen og handler for over 2000kr :) Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:19:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg bestiller fra Hööks og Horze.no .
Syns begge butikkene er bra, og billig.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:52:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skoies, MinHestebutikk, Høøks og Horze. Men går mest i Horze-butikken, jeg da. Vurderer å bestille fra grand-prix.se og Lífland.is en gang i tiden, men vi får se ;-) Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  19:58:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
borjes og horze for det meste.
bare en ting om borjes: jeg ble momsbelagt forrige gang jeg bestilte derfra. selv om det står at prisen er inkl moms:-/ det liker vi IKKE. skulle sikkert klaget,men giddet ikke. forstår ikke hva de sier likevel.
Gå til toppen av siden

amandakb91

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  20:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bare en ting om borjes: jeg ble momsbelagt forrige gang jeg bestilte derfra. selv om det står at prisen er inkl moms:-/ det liker vi IKKE. skulle sikkert klaget,men giddet ikke. forstår ikke hva de sier likevel.

Opprinnelig postet av crusabell

hei hei . vist du heller bestiller fra det norske lagere =) ! vist du bestiller katalogen fra sverige, så står det nr. til det norske lageret.. da får du det uten momsen ! siden da bestiller du det fra norge !

hper du forsto hva jeg mente =)
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  21:18:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Horze og Hooks bestiller jeg fra somregel;D
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:23:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mest på Caprilli og Lillestrøm Hest & hund siden disse ligger mellom stallen og hjemme.. En sjelden gang Hööks, og har vært en tur på Rytter`n i Sandvika, blir nok flere turer dit..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  15:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Minhestebutikk liker jeg best pga att de har endel kvalitets varer og kjempe god service! Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  09:42:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av crusabell

hei hei . vist du heller bestiller fra det norske lagere =) ! vist du bestiller katalogen fra sverige, så står det nr. til det norske lageret.. da får du det uten momsen ! siden da bestiller du det fra norge !

hper du forsto hva jeg mente =)

Opprinnelig postet av amanda_rocky

har de akkurat det samme der da? så jeg bare ringer inn bestilling dit istede liksom? det må jo isåfall være genialt. alt som handler om å spare penger er jo det
Gå til toppen av siden

amandakb91

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  01:23:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
det norske lageret til borjes har alt i katalgen. men vist du skaffer deg katalogen , så kan du fake elle maile inn bestilligen =) men borjes i sverige har noen extra tilbuds ting osv på nette, sånne ting har ikke lagert i norge ! dei har bare det som er i katalogen . jeg synst selv at det er mye mer oversiktligt og bedre å se i katalogen ! :) Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  09:08:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja har katalogen også. mye mer oversiktlig der ja. fant mange ting jeg aldri hadde sett på nettet Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 16/08/2006 :  16:08:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til dere som har bestilt fra Hööks; hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  20:55:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Til dere som har bestilt fra Hööks; hvor lang tid tok det før dere fikk varene?

Opprinnelig postet av Juliette:)

Varierer, ca. 2-6 uker? Laaang; sammenlignet med andre nettbutikker..
Gå til toppen av siden

sandrapizi

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks
Børjes
MinHesteButikk (de har så mye tilbud:) )
Horze

Enig at det er herlig å få nytt utstyr...åååå...blir helt i lykkerus:) har ei pakke ventende på meg nå, men har ikke penger å få den ut:( DET er kjipt d!!!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.