hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kor kjøpe/bestille du hesta utstyr fra?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 kor kjøpe/bestille du hesta utstyr fra?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  20:01:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
eg bestille masse fra borjes-tingsryd og litt fra horze.

http://www.horze.no/
http://www.borjes-tignsryd.se/ (kjempe billi butikk =P hehe)

lure bare om kor andre folk bestille fra ? ke anbefale dåkk ?

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D
Redigert av - lovise_felex den 29/07/2006 21:34:44

MonCherie

Skrevet - 29/07/2006 :  20:19:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
(OT: Hehe, Horze har kjøpt opp stallen jeg står på nå, og skal bygge en stor rideutstyrsbutikk av de gamle kontorene ;P)

Kjøper jeg noe fra nett, blir det som regel Hööks.
http://www.hooks.no/

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  20:59:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Jeg bestiller fra:
www.kneggen.no
www.ridebutikken.no
www.travutstyr.no
www.divoza.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:01:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÆÆÆÆÆÆÆÆ!! MonCheri: Står ikke du på Sola? xD Eller er jeg helt på jordet? SKAL DE BYGGE HORZE BUTIKK DER?! =D =O
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 29/07/2006 :  21:07:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, står på Sola. ;P Ja, de skal bygge stor butikk med kona til Kenneth Sande (som blir daglig leder for senteret), som sjef hele dagen. ;)
Vet ikke om du har vært der noen gang, men hvis du er litt kjent der, så skal de ta bygget der toalettene er, og bruke masse plass der til butikk. ;)

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:36:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
hehe . eg skreiv feil på linken eg hadde i sta . sko egentligt stå http://www.borjes-tingsryd.se/

=D de e skamm billigt !!!!! har faktisk rekna ut, at den butikken er ommlag halvparten så mye billigere en hooks

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D
Redigert av - lovise_felex den 29/07/2006 21:37:02 Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:39:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
ska di få nå hestabutikk på sola ???
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  21:42:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg handler som regel på en butikk som heter Bjørge i Bergen, om jeg bestiller fra nettet ender det ofte opp med å bli fra hooks!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 29/07/2006 :  21:48:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ska di få nå hestabutikk på sola ???

Opprinnelig postet av lovise_felex

Ja, som sagt har Horze kjøpt senteret og skal bygge butikk der, ja.. Maton har jo holdt til på senteret en stund, men det er ikke det samme, for det var bare en "ekstra" butikk (i tilegg til den i Solakrossen), men de blir nok kasta ut nå da.

Men dette begynner å bli veldig OT!!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  22:13:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Høøks, Horze og Skoies.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 30/07/2006 :  00:10:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi kjøper mye hesteutstyr hos www.tofhesteutstyr.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:16:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jo, står på Sola. ;P Ja, de skal bygge stor butikk med kona til Kenneth Sande (som blir daglig leder for senteret), som sjef hele dagen. ;)
Vet ikke om du har vært der noen gang, men hvis du er litt kjent der, så skal de ta bygget der toalettene er, og bruke masse plass der til butikk. ;)

Opprinnelig postet av MonCherie

Har vært der en del ganger, ja ;) Dette blir spennende! :D

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  00:21:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vis jeg kjøper noe fra internett er det gjerne fra skoies eller horze. Men liker best at hesten min har merke klær,blir derfor mest fra paddock eller lowenborg og noe fra(mest hodelag) fra lillestrøm hest og hund. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:47:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Bestiller for det meste fra bole, hôôks, horze og rodeo.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  01:56:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
wee :D har bestillt masse hestautstyr fra sverige som eg fekk i dag ! de e så GØY å få nytt utstyr !!! hehe =P
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  02:06:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bestilt endel fra Hööks, og et par ganger fra Skoies og har nå bestilt fra Börjes for første gang, men har ikke fått pakken enda. Venter i spenning!

Og så har jeg bestilt endel frahttp://www.minhestebutikk.no/mhb/, de har god service og veldig kjapp levering, fikk mail om at pakken var klar til sending morgenen etter at jeg hadde bestilt, med link til sporing av pakken gjennom posten, og 2 dager etterpå fikk jeg nok en mail om at pakken var ankommet postkontoret. Veldig kjekt!

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.