hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem ville du ridd for?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem ville du ridd for?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Linda B.

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  00:43:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hm, vet ikke helt. Kjenner ikke til så mange kjente instruktører jeg heller! Men red to økter for Louise Almlund på rideleir (Langklopp Fjellgård), hun var kjempeflink! Hadde ikke hatt noe imot å ridd for henne igjen nei
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

*sofie&lavageitene

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  02:18:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*sofie&lavageitene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*sofie&lavageitene  Svar med kopi av melding
Alexander Nevzorov. Jeg trenger ikke si mer.
Redigert av - *sofie&lavageitene den 30/07/2006 02:41:04 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  11:33:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
kyra, carl hester eller bent branderup ville jeg ikke sagt nei til, hehe.. men likevel, hvis det var over lengre tid, er jeg veldig fornøyd med min egen ridelærer
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  12:10:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Amund Eide, Kevin Melbye eller Geir Jensen tror jeg.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  12:10:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Jeg ville ridd for Steven eller John Withaker jeg=D

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  14:36:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kyra Kyrklund og Hasse Hoffmann (eller hans førsteberider Susanne Barnow, og hun skal jeg faktisk antageligvis begynne å ri for av og til!!!!!!)
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:00:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Venninna mi skal ned til Hoffmann. Kanskje du ser henne? Hvis det er dit ned du skal da xP Inger Marit heter hun.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:21:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Piet Bakker, Bent Branderup og Pat Parelli
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:28:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nei, jeg skal ikke dit. Susanne kommer kanskje oppover. Kanskje.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  20:28:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
Monty Roberts,klaus ferdinand Hempfling og Ray Hunt
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 30/07/2006 :  20:59:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
BB, Sally Swift. Og så savner jeg fu Haagensli, jeg da.. =) Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:37:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hempfling, Swift, Branderup Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 30/07/2006 :  23:43:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
og Julio Borba!.... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:48:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hehe, så trofast du var mot de lokale, mens andre lister man opp allslags berømmeligheter. ;)

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  04:51:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hehe, så trofast du var mot de lokale, mens andre lister man opp allslags berømmeligheter. ;)

Opprinnelig postet av Eva V

hehe, samme tenkte jeg! De fleste i rog.-området har vel ridd for en av disse en eller annen gang;)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.