hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - egen hest !!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 egen hest !!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sillex

» VIP

Skrevet - 12/11/2003 :  20:38:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
e man botsjemt når man har egen hest eller det sir nesten alle andre
æ bare lure

Tobbe
» VIP

Skrevet - 12/11/2003 :  21:35:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du er ikke bortskjemt, du er ansvarsfull! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/11/2003 :  15:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Om du er bortskjemt eller ikke har vel lite med om du har hest å gjøre (dessverre har det også lite å gjøre med om du er ansvarsfull...)

Men heldig det er du Mitt forslag er å kose deg med at du har hest, og ikke bry deg om de som sier du er bortskjemt!!

Guro

Gå til toppen av siden

Camilla-Ballerina

Skrevet - 21/11/2003 :  11:32:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey , du er ikke bortsjemt selv om du har hest .. jeg selv har hest og er nå ganske vandt md at folk seier at eg er bortsjemt mn ge bryr mg ikke forde hvis du skal ha ein hest så må du kunne masse så , det er nok ingen som får hest uten å kunne noe !!!!!!!! Gå til toppen av siden

*Orch|dee*

Norway

Skrevet - 22/11/2003 :  19:44:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Orch|dee*  Svar med kopi av melding
Nei, man trenger ikke å være borsjemt selv om man har hest!! Men det finst selfølgelig noen av dem!! Jeg skal kjøpe hest, og har opplevd at folk sier at jeg er bortsjemt osv, men det er jeg absolutt ikke!!! Da er de nok bare misunnelige!!
Redigert av - *Orch den dee* Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 22/11/2003 :  22:20:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Man kan være bortskjemt hvis man har hest, men man kan også ikke være bortskjemt. Det er nok ikke hesten som avgjør det...
Hesten er en gave. Ta vare på den. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2003 :  00:11:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Selvsagt finnes det "bortkjemte drittunger" også i hestemiljøet, men de fleste er nok ikke det, selv om de har egen hest. Ser ikke på meg selv som bortkjemt, men utrolig heldig!! Hest er et stort ansvar, og ikke alle er skikket til å ha egen hest. Gå til toppen av siden

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2003 :  10:49:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Hei!
Man er ikke bortskjemt når man får/har hest. Man lærer å ta ansvar.

=D Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2003 :  12:33:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehhh? noen er bortskjemt andre ikke. det er forskjellige måter og ha hest på. noen har hest for og skryyyyte av og bare ha hest. andre har den fordi de elsker den!!!!!!!
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

pia_88

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2003 :  00:06:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke alle hesteeiere er bortskjemte, men noen kan jo være det... skal ikke si at ingen av de som har hester er det, men hadde JEG vært bortskjemt.... ja da skulle jeg jaggu fått meg en fiiiin hest til da!!
Jeg fikk ikke hest fordi jeg er bortskjemt, selv om alle sier det, men fordi jeg er heldig som har en mor som selv er hesteintressert!!

Koz fra meg....

Koz & klemz fra Eileen & Mostly Glasgow Gå til toppen av siden

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2003 :  18:13:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Må bare si at noen kan jo være bortskjemte, men ikke alle.
=D Gå til toppen av siden

Stillerud

» VIP

Skrevet - 18/12/2003 :  12:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, du er jo ikke bortskjemt fordi du har hest, men noen kan vel være litt bortskjemte hvis de får alle de peneste og dyreste hesten de vil ha anna hver uke lizzm.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.