hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Movicur fra St. Hippolyt og produkter for ledd.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Movicur fra St. Hippolyt og produkter for ledd.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Hanne_N

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:49:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har prøvd dette produktet? Er på utkikk etter produkter som kan være med å forebygge problemer med ledd, sener og muskelatur. Disse produktene skal vist gjøre det, men har ikke hørt om dem før, og lurer derfor på om noen har prøvd disse. Fikk beskjed av forhandler at det skal være dopingfritt. Noen som vet om dette stemmer?

Kom også gjerne med forslag på andre produkter som er bra for ledd. Kan ikke bruke produkter som gir noe videre energi eller som inneholder noe videre E-vitamin. Har prøvd å gi han E-vitamintilskudd og skal love jeg fikk en hest som gikk i taket. Kjempemorsomt... Må også være dopingfritt da hesten går mye konkurranser.

Grunnen til at jeg vil finne noe som kan forebygge leddproblemer er at hesten går ganske så hardt. Sånn tilfelle noen lurte.

Gode råd og ideer taes i mot med takk.

Mvh Hanne.
Redigert av - Hanne_N den 27/07/2006 11:00:54

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:55:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cortaflex er vel det enste produktet som jeg VET er vitenskapelig bevist virker. Du kan lese mer om det på Skoies. Jeg har selv brukt det med gode resultater på min hest. Jeg holder på å fore en annen hest nå på urtene Feet relief og Joint support fra www.happyhorse.no men for tidlig å si noe om resultat...
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:07:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet du noe om Cortaflex inneholder noe som står på dopinglista? Har hørt veldig mye forskjellig... Har du merket noe på din hest i henhold til om den har fått mer energi av det?

Takk for svar.

Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

Goldman og Rex

» VIP

Skrevet - 27/07/2006 :  14:14:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
På ledd så er TRM produktene STRIDE veldig bra. Dette er et irskt produkt som har ført til at de i Irland stort sett har sluttet å sprøyte hestene i leddene etter at dette ble tatt i bruk.
Den dyreste (gule) gjør ikke bare leddvæsken tykkere men repererer også brusk, de som er noe billigere mener jeg er forbyggende og gjør leddvæsken tykkere.
Brukte den gule Striden på en hoppe som jeg ble fortalt ar var bare å glemme å konkurrere noe mer med. Etter 60 dager med dette pulveret var det bare framgang i sikte og hun kunne etterhvert starte løp igjen.
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:02:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cortaflex inneholder ikke noe som står på dopinglista og har ingen karenstid, det er et rent naturprodukt. Ringte for sikkerhetsskyld og sjekket (-:
Jeg linket feil til deg det skulle være på www.Hestesport-centeret.no
Det ble ikke noe ekstra energi her i gården i alle fall (-; bare mye mykere og sterkere hest..

Hanne_N

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  15:42:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki. Da skal jeg tenke litt på hva jeg eventuelt skal bruke. Tusen takk for svar.

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  00:42:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg bruker MoviCur!
Det er doping fritt, men om det hjelper?
Det får tiden vise, det vet jeg ikke enda:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  08:04:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du merket noe endring i energinivået til hesten din? Min blir veldig fort sprek, derfor jeg lurer.

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  12:10:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Nei, det har ikke vært noe endring så vidt jeg har merket..
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:36:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki. Tusen takk for svar:)

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  17:45:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig.. :)
Det lukter litt sært synes jeg, men når min får det i foret hopper han i det..
Og han er ganske kresen, så det er et stort pluss for min del:)

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 02/08/2006 :  18:21:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner til/har brukt MSM i foret til hestene sine da? Det er riktignok et stoff det er 14 dager på, men det skal visstnok omdannes til DMSO i kroppen på hesten, og derigjennom kunne ta knekken på "ulne betennelsestilstander" i hestekroppen som ellers er vanskelig å diagnostisere eller behandle. Høres jo fantastisk ut, hadde vært greit og hørt om det funker også...

edit- fryktelig rare skrivemåter plutselig.... ;)

Redigert av - LisaFi den 04/08/2006 03:22:59 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  19:03:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er dette da Lisa fortell fortell...!!! (-:

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:44:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hesten min er endel plaget med stivhet, særlig om vinteren hvis han går hardt og/eller det er veldig kaldt ute.

Jeg har forbedret problemet ved hjelp av masse dekken, gummimatter i boksen, stallbandasjer om natten etter en hard økt, varme godt opp og skritte godt av.

Jeg har også brukt magnetbellegg på bakbena, noe jeg syns har gitt veldig god effekt.

Til høsten tenkt jeg å prøve med E-vitamin tilskudd (har ikke gitt ham dette fø pga. at han ville få i seg for mye selen av dette kombinert med equilibra, men skal nå skifte fôr).
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 04/08/2006 :  01:16:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Neimen, det var jo det jeg ikke visste, jo, Harneshaug! Var jo derfor jeg spurte! ;) Har bare hørt om det, jeg.. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  01:29:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å he he he he.... NÅ leste jeg skikkelig hi hi... så bare NYTT PRODUKT og dermed hikk øya i spinn (-:
Da lurer jeg sammen med deg og vil også gjerne høre ...

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.