hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rar kul..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Rar kul..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:12:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Oppdaget for noen dager siden en kul et stykke bak gjordleiet på Gina. Det virker som om den kan ha vært der en liten stund.

Jeg trodde først det bare var lite sår som var blitt noe betent, men det var kun en liten klump, på størrelse med dette: ( )
Jeg hadde nok ikke brydd meg mer om den, siden det har hendt at det har dukket opp en slik kul/klump en sjelden gang tidligere, de har forsvunnet. Det som var så rart med denne, var at hårene på den var vinterpels lange! Dobbelt så lange som på resten av kroppen.
Den er hard, men hun enser meg ikke når jeg klemmer på den.
Hva kan dette være? Kan ta et bilde om det hjelper.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:20:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Er det ikke en byll da??
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  23:35:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men den har lange hår på seg? Er det en vorte, fettkul, byll av noe slag som ligger innunder huden? Kanskje greit å få en veterinær til å titte på den ved anledning? Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:03:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Byll/Kul/klump, ser ikke helt fortskjellen. Men den er hard og "deler" seg ikke om jeg klemmer hard på den. Den er under huden også virker det som. Huden hvor den er, er også øøørlite grann rosa. Hun har jo stått borte på fòr i et år nå, men hun hadde den ikke når hun reiste, så den har vertfall ikke vært der så lenge. Men jeg kan ikke huske å ha sett den da vi hentet henne heller.

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  00:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan det kanskje være noe som har kapslet seg inn? Nei, det er ikke godt å si, det er vel ingen veterinærer her heller. Får håpe at det er noe godartet da Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:18:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Huff ja.. Regner med at jeg må ha dyrlege snart alikevel, hadde tenkt å få tennene hennes raspet siden det ikke ble gjort i fjor når hun stod borte. Men jeg tar vertfall et bilde uansett i morgen og legger ut, bare itilfelle noen skulle ha en anelse! Så får jeg sove litt bedre :)
Dakars gamlemor!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.