hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bayard og Parina
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Bayard og Parina
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Elixir*

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 25/07/2006 :  20:00:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Er det noen som vet noe om Parina og Bayard? (svensk halvblods)
Jeg har en vallakk etter de, og hadde vært artig å visst litt om foreldrene hans eller om han har no slekt rund omkring i verden og om de har "gjort no' ut av seg" :)
Vallakken min Heter Elixr og er født i 1994 :)
Håper noen vet no :)
Monika

Camirona

Innlegg: 6

Skrevet - 07/08/2006 :  16:23:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg vet det sto en hest på Kongsvinger ridesenter som het Bayard, men vet ikke om det er samme hesten? Det er jeg hvertfall rimelig sikker på at var en svensk halvblods. Kan godt prøve å finne ut litt mer hvis du tror dette kan stemme. Mener å huske at han var brun med muligens noe hvitt...
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 08/08/2006 :  15:33:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Da Bayard som sto på Kongsv. gikk i rideskolen var han i alle fall vallakk, og det tror jeg var før -94, men kan ikke si noe sikkert.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Camirona

Innlegg: 6

Skrevet - 08/08/2006 :  22:28:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den Bayard jeg snakker om er hvertfall avlivet,men jeg har navnet på siste eier. Han ble 25 år....Han var nok vallakk når han gikk i rideskolen,ja! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 08/08/2006 :  22:53:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jepp, snakke om samme Bayar d som deg, Camirona. Jeg red ham på mange ridetimer.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

m+s

Innlegg: 9

Skrevet - 09/08/2006 :  18:31:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner en Bayard. Var varmblod iallfall. Hadde en hvit stjerne i panna som så akkurat ut som spartegnet. Mørkebrun, slank. 21 år gammel. Når man skulle slippe ham ut i innhegningen, løp han inn, så man måtte ofte ta av leietauet etter at han hadde kommet inn. Han var redd for å bade hvis det var bølger på vannet. Han var stiv, og ikke glad i dressurbanen. I sprang bukka han midt i hoppet. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.