hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - På hvilket tidspunkt er du innpå MIX?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 På hvilket tidspunkt er du innpå MIX?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  15:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ja, når pleier du å være innpå Mixen?
Nå syns jeg det var ganske få! hehe!
Har lagt merke til at det er mye "trafikk" rundt 1-tiden om natten/kvelden, men sånn ellers?

http://www.home.no/krailien

Madam Fame

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
11 til 2-3 tida.. også kanskje en svipptur innpå i 19-20 tida.. og utover..

Spesielt på tirsdager, onsdager, fredag og lørdag, for da er ikke gubben hjemme.. hehe..

Men i morgen blir jeg nok ikke mye å se her.. Styrer med andreslåtten..

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:11:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hmm, har ikke akkurat noen fastetidspunkter men..

Er innom ganske ofte-vertfall nå i sommerferien, men ikke alltid jeg orker å svare på det tidspunktet. Men noe mellom ca 12-15 og utover kvelden tenker jeg

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:35:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke noe fast tid, men sånn når det er skole og sånn så er jeg stort sett innom på kvelden. MEn nå i ferien er jeg innom når jeg har tid.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:40:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå i ferien er det stort sett når jeg ikke har noe fornuftig å gjøre.. Sånn som nå... Ellers sånn i 19- 02 tiden om kvelden!
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:33:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Så lenge jeg ikke er et annet sted så er jeg inne hele tiden :]
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 25/07/2006 :  17:35:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nå er det mellom 07-19. Altså de tolv timene jeg er på jobb. Da er jeg innom her titt og ofte.
Når jeg har fri er jeg ofte en tur innom på formiddagen, og så på kvelden før jeg legger meg (som alltid blir senere enn jeg har planlagt, siden jeg detter innom her

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:37:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Til alle døgnets tider. Alt etter som om hvor mye jeg kjeder meg
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  17:53:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er her mest om kveldene for mamma kan ikke fordra at jeg sitter på datan på morningen og formiddagen da er det ut i sola,men rir gjerne på formiddagen også da. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:02:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hele dagen?
Therese
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:03:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Er sånn som har på laptopen så å si hele tiden, og Julius, som han heter, liker å skru seg på og gå inn på MSN sånn cirka til alle døgnets tider. Spesielt gøy er det når mamma Eva er ute å gjør andre ting. Så da kommer jeg hjem er det masse folk som lurer på hvorfor jeg ikke svarer på msn. Slem Julius!

SÅ jeg stikker innom MIX når pcen er innen rekkevidde og jeg kjeder meg litt. Mest for å luske, svarer egentlig sjeldent, selv om jeg ser at jeg er blandt de mer aktive brukerene på medlemslista. Vet ikke hvordan det har skjedd, syntes jeg skriver innlegg sånn to ganger hvert skuddår.

Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også innom til alle døgnets tider, om jeg ike har mer fornuftige ting å ta meg til.

Men første turen er som regel på tidlig formiddag, mens jeg venter på at kattene og hundene skal spise frokost.
Må megle litt de imellom, for ellers spiser gammelhunden all kattematen, førn han spiser valpens mat, og muligens sin egen til slutt.
Og siden pc`en nærmest står på kjøkkenet, passer det jo godt med en tur på mix.

Anette Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:31:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
En stor del om dagene og stort sett hele kveldene/natten:) hehe
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  18:50:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
ALLTID!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  20:24:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ALLTID!

Opprinnelig postet av Ojdiis

Samme her

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  20:31:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
hvertfall etter jeg har vært i stallen på morran, og antakeloig an gang til i løpet av dagen... blir fort hektet på dette her. Er nesten skammelig. Keg kan sitte flere timer om gangen. Og tro meg, jeg har mye viktigere ting jeg burde ha gjort, he he
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.