hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor fort går du fram?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hvor fort går du fram?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  13:09:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
MelanieogSandra: Skjenner en nordlandshest. Han fyker inn i vært eneste hinder over 70 cm nesten allikevel fortstter han. Utrolig psyke på den hesten!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  18:49:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Går 60 bra trenger en ikke starte det i 5 år før en tar 80 (satt på spissen;)
Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Følte meg litt truffet der. Heha
Men ja. Mon Cherie kunne ikke gå høyere enn 60 :P Og jeg hadde henne i 5 år. OK, hun hadde nok kanskje klart en 80, men det som var, var at hun var ikke av den typen som selv trakk frem mot hinderne.. :P Startet ikke noe aktivt heller da, bare klubbstevner, og i slutten litt d-stevner som var på stallen, men ikke noe stort.

Vet ikke om den var rettet mot meg, men jeg måtte bare le litt uansett

Opprinnelig postet av MonCherie

Neida, det var ikke rettet mot deg altså;) Leste ikke før nå at du og Mon Cherie hadde startet akkuratt den høyden i akkuratt det antall år jeg skrev som eksempel Sorry!
Det kommer jo ann på hva hest du har, hvis den ikke kan gå høyere enn 60 og ikke starter så masse er det jo self. helt ok å være på den høyden lenge... hehe... Og siden det var din første ponni, og du var ung og sånn da er det jo helt forståelig!
Mente det mer sånn hvis jeg feks hadde ridd 60 med Cheri hver helg og ikke ridd 80 før etter mange år, det hadde vært litt treg framgang.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 28/07/2006 :  23:44:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ok Syntes bare det var litt morsomt :P Men men. Jeg skjønner poenget. "tog'ann".
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  02:21:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, ok Syntes bare det var litt morsomt :P Men men. Jeg skjønner poenget. "tog'ann".

Opprinnelig postet av MonCherie

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.