hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem har du truffet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem har du truffet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  21:37:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Gløymte at Lucinda har vore på stevne i Ørsta. Og då såg eg ho, hehe.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  21:45:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Å ja, Lucinda har vært på stevne på Eid også, men jeg er så vims at jeg fikk ikke hilst på hun.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:02:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Truffet/kjenner;
Guro - tidligere forrytter, og sitter i styret for NTNUI Ridning sammen, og så min personlige hestefotograf da
kjersti* - ble kjent da vi hadde hest på samme stall i Tr.heim for flere år siden, og venner siden da (vi kan snakke hest dagen lang), min treningskamerat i sommer
Hege_J - hadde hest på samme stall i flere år, og møtes på prix av og til
destrier - vært på lang tøyle kurs med henne, utrolig lærerikt
Stjerneskudd - fdat kompis, og deltar på kjørekurs sammen, samt arge kjørekonkurrenter

Edit; glemte jo chevaleresse - hun er dressurtreneren min, ridd for henne de siste 3 åra, og hun skal ha en stor del av æren for at Holter er blitt så fin å ri

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 25/07/2006 22:16:45 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:20:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVORDAN KAN JEG VÆRE SÅ DUM!
Tone_ har jo hesten sin på samme stall som Hrafn står!.. OG JEG HAR GLEMT HENNE!? =O
Ojoj..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:37:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Disse har jeg møtt:

Wulfi traff jeg på travbanen for en del år siden, onkelen hennes drev med travhest om jeg ikke tar helt feil :) Satt på med de hjem fra travbanen!

Maxi & Mathilde var litt kunde der jeg jobba før ;) Og til slutt ble hun steller for Spot!

Lopke tipset jeg om hvem hun kunne sende Lopke til Innridning hos, så traff jeg henne for første gang på roots'en for noen helger siden!

En koselig gjeng!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:51:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har møtt og kjenner;

Guro- trofast og dyktig forrytter, klarer meg ikke uten henne:)
Natalie- hest på samme stall, og hun kommer og handler til meg av og til!
Kjersti*- møttes i stallen for flere år siden, og har sladdret om hest siden da:)
Christine_26- Møtt henne desverre bare 1 gang på stevne på Bruråk, og da var jeg som vanlig stresset. Men vi snakkes jevnlig på msn, og skal nok møtes igjen snart;)

Kommer ikke på flere i farta, men det er ikke personlig ment om jeg har glemt noen, hehe:)

Hege Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  00:47:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Anne: Stellte ponnien
Maxi&Mathilde: Har hest på fôr med
Torhild: Var ridelæreren min på Stall Frisk

Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com

Redigert av - Signe-Malin den 26/07/2006 00:50:59 Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  09:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Disse har jeg møtt/ kjenner :

- NinjaChristin; er lillesøsteren min, så henne har jeg sett jevnlig over 21 år ;)

- Bea; jobbet på stallen hvor jeg hadde gamlehesten min, møtte henne igjen nå i sommer da jeg var på Flisa.

- Spoff; møtt på stevne og vært innom stallen vår for hengerleie ;)

- Osiris; står på samme stall

- Felt tre ganger så gøy; står på samme stall

Og så tror jeg jeg møtte noen av de som skjuler seg bak galoppnickene da jeg var på Øvrevoll og red ridehestløp ifjor ;)

Men dukker nok opp i spektrum (selv om det er mye rot med biletter for meg) så da får jeg kanskje møtt fler av dere ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:17:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ojdis!!!! Hvor?? Når??
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:12:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Har møtt:

Christine26: Ble kjent da hun prøvde Stjerneskudd for å evt ha han på for. Det ble det ikke noe av, men vi holdt kontakten. Nå er Christine og jeg gode venner.

InaR: Har møtt henne på diverse stevner og arrr i forbindelse med FDAT Trøndelag. Kjempetrivelig jente

Crusabell: Møtte henne også gjennom FDAT Trøndelag. Vi har deltatt på kjørestevne, dressurstevne, utstilling og distanseritt sammen. Kjempegøy!!

Kristy: Hun møtte jeg på FDAT Trøndelag sin utstilling mai-05

Stinem: Hun skriver ikke så mye på mixen lenger, men tar henne med alikevell. Vi ble kjent da vi sto på stall sammen. Stine er bli som solen, og ei kjempegod venninne.

Lisafi:
Vi møttes første gang på konstitueringsmøte for FDAT Trøndelag i 03.
For øyeblikket er Lisa på sommerferie i Trøndelagen, og i den forbindelse har hun hesten sin på Stall Nypan. Lisa er kjempetrivelig!

Natalie_s: Hun har jeg også møtt gjennom FDAT Trøndelag. Hun har nesten like flott kaldblods som meg....

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  12:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
OH! Jeg glemte Ingvild (med Kenzo) ;-) Møtt henne på stevner flere ganger osv. Bor ikke så langt unna ;-)

Redigert for å legge til Lopke ;-) Har snakket (leeeenge) med henne i tlf. ;-)

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 26/07/2006 12:17:40 Gå til toppen av siden

Lille hyl

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:27:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ike møtt noen jeg føler meg nesten litt utnefor, men tror ikke det er en sjel fra mine trakter helr likevel, virker som det er flest vest over og nordover.... urk
There is no seacret that close,then that between a rider and it`s horse Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  14:28:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OH! Jeg glemte Ingvild (med Kenzo) ;-) Møtt henne på stevner flere ganger osv. Bor ikke så langt unna ;-)

Redigert for å legge til Lopke ;-) Har snakket (leeeenge) med henne i tlf. ;-)

Opprinnelig postet av IbrahimK

Hihi, ja jeg venta på den, etter å ha lest ditt første innlegg med stor skuffelse over mitt navns fravær Neida, bare tuller..!

Jeg har møtt Kristine da.. Og Hovvira! Tenketenke.. Og jeg så *Arissa&Wilas* (Camilla) på Drammen, men tørte ikke å si noe..!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 26/07/2006 14:31:30 Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  14:47:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
hmm.. jeg stod på samme stall som Åssmo, har møtt marie&Fighting, hmm.. =S tror ikke jeg har møtt flere..:S
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 26/07/2006 :  17:24:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
La meg se.. i ferien står jeg jo på samme stall som Stjerneskudd, da!

Og så jobba jeg sammen med Stall Grønli på Øysand en gang for lenge siden..

Og så møtte jeg vel saktens Chevaleresse på et BB- kurs for ei tid tilbake.

Sikkert møtt flere også, men kommer ikke på det akkurat nå...
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.