hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bitt (3delt)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 bitt (3delt)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2006 :  21:20:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
du kan nok bruke den samme størrelsen. men sjekk likevel, det kommer jo alltid litt an på bittet og sånt. det skal være noen millimeter mellom bittringen og munnen, men ikke så mye mer enn det.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  12:35:35  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
bruker eit tre delt bitt med kule på Dagmøy,har også eit todelt muffebitt
Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  18:48:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Eg har og eit 3-delt med avrundet midtdel, kjempe bra! Men ikkje kjøp sweet Iron, 3-delt! Eg har hatt 2 og begge har begynt å ruste etter 3-4 dager...etter ein måne er dei ubrukelege!
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 14/10/2006 :  11:18:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
hva er forskjellen mellom harde å milde bitt? hva gjør de? Kaldblodsn jeg rir bruker et todelt bitt som har D-ringer åså er d to pinner som stikker rett ned.. bare noen korte. Har aldri sett sånne bitt før :P Kan det være traver bitt? Hvordan ser de ut? :P
R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

kjers

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  12:53:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et Dr. Bristol bitt vil også legge en svært sentrert trykk på tunga, og kan være ubehagelig ved feil bruk. Dr.Bristol er et sterkere bitt enn to delt, pga større trykk på tunga.

Opprinnelig postet av Irriducibili

Jeg rir med et tredelt Dr. bristols bitt i sprangen. ellers bruker jeg et vanlig tredelt bitt.. Hva mener du med at Dr. Bristolsbittet kan brukes feil?
Gå til toppen av siden

Kil_Rappa

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  13:09:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKil_Rappa  Svar med kopi av melding
skal ikke sweet iron bittene ruste da?
Klemmer fra Monica Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.