hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Strand Ridesenter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Strand Ridesenter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 23/07/2006 :  08:47:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Strand Ridesenter ligger på jørpeland. Tror det er mange som har vært der. Jeg vil gjerne ha bilder derfra. Jeg jobbet der siste rideleiren og gikk der i 2 år vel før de bytta eiere. Har 4 av hestene Gloa, Charlie, Pernille og Roxanne. Jeg vet at Sunbeam, Windy, Tiny og Penny står på Ålgård nå. Siri står på Hindal. Tara står på Heia. Ellers står resten på strand. Vil gjerne ha bilder av tidligere skolehester også!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 25/07/2006 :  12:08:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding


http://generator.firmanett.no/(cn10psz2e2all345io3hg5fo)/generator.aspx?PID=1315&M=0

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 25/07/2006 :  12:10:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg vet det;) Men jeg ville gjerne se om det var noen som hadde vært der. Som kanskje hadde bilder.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 25/07/2006 :  14:27:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja.. Jeg har jo vært der på leir, men har dessverre ikke bilder..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 25/07/2006 :  16:37:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det var dumt=( Når var du der?
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway
Innlegg: 723

Skrevet - 28/07/2006 :  00:23:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også vært der på leir, for mange, mange år siden. Har en del bilder, men alle er på papir. Hvis det er noen du er veldig interressert i bilder av, så kan jeg scanne dem, om du vil. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 28/07/2006 :  00:25:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvis du gidder det hadde jeg blitt kjempeglad;)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Innlegg: 201

Skrevet - 01/08/2006 :  13:38:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvor Philip The Fair som var innom hos Heidi på Strand er blitt av? Og lever han? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.