hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - The simpsons,hvem er du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 The simpsons,hvem er du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:46:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Du er en skikkelig ramp og kan irritere på deg selv de sindigste sjeler. Likevel har du en sjarm som fortryller de fleste, og som redder deg fra de problemer som dukker opp. Du er ikke redd for å prøve nye ting, en egenskap som kan være både nyttig og skummel. Du kan virke ondskapsfull på andre, men innerst inne er du snill.

Altså, Bart

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:08:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Eeeelsker the simpsons og kjenner meg igjen i Bart, rampete.hehe..
Ble han på testen og:);P

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:11:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg ble bart=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  22:24:05  Vis profil  Svar med kopi av melding

Du kommer ut som...
Marge Simpson

Det finnes vel knapt et større familiemenneske enn deg. Du baker og lager mat, vasker hus og kopper og passer på at alle i familien får en trygg hverdag. Du er avbalansert og mild, men kan smelle til i ordelag dersom noen tramper skikkelig over streken. Du trives best i hjemmet, og ønsker at alle andre i husstanden skal gjøre det samme.

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:09:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ble Bart jeg =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  23:23:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Ble Ned Flanders jeg av alle ting!!
Enda jeg svarte, nei, på om jeg var religiøs...

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 23/07/2006 :  23:34:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Ha ha! Jeg ble Homer! -Hva sier vel ikke det om meg? Sosialt anlagt i alle fall... Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  00:59:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey.. jeg ble også Homer! Har aldri sett serien, hva betyr det? Bra eller dårlig...

Redigert for å si at JA jeg kjeder meg veeeelig...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 24/07/2006 01:00:12 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  01:07:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
KA I?! Jeg ble Krusty o_O

-Marte Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  04:49:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ble Bart jeg
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  13:26:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Ble Bart jeg hehe
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  22:47:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ned Flanders

Religion er ditt liv, og presten er din beste venn. Du er så prektig og snill at du får selv presten til å gremmes, men føler selv at alle burde være som deg! At andre kan finne på å si stygge ord er noe du overhodet ikke kan forstå, og pøbelen hamler du opp med på beste måte; ved å pent be dem om holde opp. Det er ikke alltid at de gidder å høre på deg, og da havner du i skikkelig trøbbel. Å kalle deg snill og godtroende er ikke dekkende nok!

hø?

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  23:08:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
what?? jeg ble homer!! gosh...

Homer Simpson

Du er kanskje ikke så smart, og heller ikke så sporty, men har en trygg jobb og en stabil livssituasjon. Du er den første som løper til telefonen når det er gode tilbud på TV-Shop. Ekstremt lettlurt, men samtidig har du en utrolig flaks som redder deg ut av de fleste situasjoner!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:25:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
I alle grønne og svarte skoger.. Jeg ble Ned Flanders!

Ned Flanders

Religion er ditt liv, og presten er din beste venn. Du er så prektig og snill at du får selv presten til å gremmes, men føler selv at alle burde være som deg! At andre kan finne på å si stygge ord er noe du overhodet ikke kan forstå, og pøbelen hamler du opp med på beste måte; ved å pent be dem om holde opp. Det er ikke alltid at de gidder å høre på deg, og da havner du i skikkelig trøbbel. Å kalle deg snill og godtroende er ikke dekkende nok!

Har jeg et litt forvrengt syn på meg selv tro..? Hmm..

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:04:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Da blir jeg en Bart!:P
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.