hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - herregud!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 herregud!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  01:38:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Tror ikke på noen gud,men tror også det er mere mellom himmel og jord enn hva vi "kan" se!
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  01:50:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nei, tror nok ikke på Gud... Meget usannsynlig at han finnes, etter min mening;)
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:41:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Tror ikke på gud akkurat. Men tror som flere andre att d finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner. Har erfaring på d området
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  02:58:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Tror ikke på gud.
Therese
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 23/07/2006 :  09:23:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg tror på Gud!

Jeg tror at han har skapt meg, og at han er glad i meg.

Dette tror jeg på, til tross for at det skjer mye vondt i verden, og at mitt liv som kristen er langt ifra perfekt. Min Gudstro hviler med andre ord på noe annet enn det at han skal ordne opp for meg hele tiden..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  09:48:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kan godt henne Gud finns, men jeg har ikke noe ''forhold'' til han.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  12:16:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tenker ikke så mye over hva jeg tror eller ikke tror. Jeg tror på alt jeg ser med mine egne øyne, eller får bevist. Resten stiller jeg meg nøytral til, om det er gud, hesteviskere, liv på andre planeter osv. Er ikke negativ til noe av det altså, men står altså ganske nøytral.
Lever livet mitt slik jeg ønsker selv. De ti bud, du skal ikke lyge, du skal ikke slå i hjel, du skal ikke være utro osv er jo regler for normal oppførsel, ikke nødvendigvis bare for de som er kristne.

Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  15:34:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Jeg trrukke på gud akkurat... men sånne ånder og sånt trur jeg på hehe(det hadde ikke så mye med gud å gjøre men hehe)
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:01:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Er litt likegyldig til hele religionsgreia.

Kopi av melding:
Lever livet mitt slik jeg ønsker selv. De ti bud, du skal ikke lyge, du skal ikke slå i hjel, du skal ikke være utro osv er jo regler for normal oppførsel, ikke nødvendigvis bare for de som er kristne.

Skriver under på dem. Forsåvidt er det mange kristne som ikke virker bryr seg om dem... (spesielt det om å ikke slå i hjel)

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:19:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Nei, er humanetiker jeg også, aldri hatt kristendom på skolen heller.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  16:38:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke på Gud, men jeg tror det er en enorm kraft der ute ett sted som ingen egentlig vet noe om.
Det jeg har lurt litt på da, er hvorfor "vår" Gud skal finnes, men ingen andre sin. Om det er en Gud, så tror jeg nok at alle tror på samme;) Bare at de har forskjellige navn. Men personlig så tror jeg nok bare på en kraft jeg.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:29:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Kristine. Det er en kraft, en energi i luften, som jeg tror er opphavet til grudetroen. Det skjer alltid ting som ikke kan forklares, som jeg tror skyldes denne energien. Om det er en Gud eller ikke vet jeg ikke noe om. Men noe er det.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:55:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Nei, tror ikke på gud jeg.. Oppskrytt.. hehe
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:47:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tenker ikke så mye over hva jeg tror eller ikke tror. Jeg tror på alt jeg ser med mine egne øyne, eller får bevist. Resten stiller jeg meg nøytral til, om det er gud, hesteviskere, liv på andre planeter osv. Er ikke negativ til noe av det altså, men står altså ganske nøytral.

Skriver under på denne :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/07/2006 :  23:57:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er i den tro at man kommer lenger her i verden med å tro på seg selv enn å tro på Gud... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.