hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - STALLMILJØ
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 STALLMILJØ
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  02:19:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding

ijoi

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare

Redigert av - hard_legend den 23/07/2006 22:13:33

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  02:57:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Har du hesten din i Nicaragua eller har du den i Norge? Og har du Casper & Pedro eller "Casper Pedro"? Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  06:06:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg også lurte på en ting..greit du rir hesten din uten bitt,en hva er alt det"dingedangelet" den ha på hodet?har ikke sett det før:P
å hvorfor er det der?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 22/07/2006 :  10:57:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke helt om jeg tror helt på vipen din, men svarer jeg.

Jeg har opplevd det at de eldre er overlegne og ofte litt frekke. Jeg var på rideleir en gang, og så fikk alle ansvar for å fôre 3-4 hester. Så spurte ei jente meg om hvem som fôrte kraftfôr. Så sa jeg at jeg hadde fôret de som jeg hadde fått beskjed om å fôre, så glefsa hun bare: "Du har hvertfall ikke fôret min hest!" Da ble jeg dritsur, men så kom ei annen og sa at hun hadde fôret den.

Dette var bare et eksempel. Har opplevd andre ganger at 14-15 åringer går rundt og brøler hvem som har gjort ditt og datt og så sier de etterpå at, utenat noen har tatt på seg skylda eller lignende: "dere må skjerpe dere altså!"

Grr! Blir så irritert! Går det ikke an å snakke skikkelig til noen som er 1-2 år yngre enn deg, og selv om de ikke er så flinke til å ri?

Dette er hvorfor jeg bare prater med visse mennesker som er eldre enn meg

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  11:15:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
NEI nå begynte jeg å lure på om du hadde rappet hesten min (Pedro-Don Pedro) *fnis*

Men over til sprm. alle stallene jeg har hatt oppstallet på har jeg trivs veldig godt! Men man kommer altid over noen 'bitchy' jenter til tider.

Men ja, det peneste/normaleste bilde var vel der hesten hadde GRIME på seg, under 12 år og nettopp fått en nykastrert hiiingst på 3 år, er ikke det litt ungt da ..?
Følte at det var mer bilderfraferien-bilder-men ellers lykke til med 'hesten din'

Eller befinner hesten seg utlands hos noen slektninger å dermed liksom 'din' ?

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 22/07/2006 11:25:34 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  12:37:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Lite troverdig VIP! Først skriver du "Nå er han blitt vallak", så skriver du han er hingst...
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  12:59:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm.. mystisk ja..

"hehe.
jeg har en hest i nicaragua redda han. hen er en hingst og 3 år han rir jeg western på."

Oki.. bare lurer jeg.. Bor du i Nicaragua?? Eller står denne hesten der? og "eier" den liksom?
Reddet den??

i gjesteboka kommer dette: "den svarte hesten har jeg på for og hunden og pinne dyret er mitt. den brune hesten er søstra mi sin det er en araber!"

Var ikke hesten din lysebrun??

Hvilken hest har du på for?

Jenta på bildet så jo litt "innfødd" ut.. er det deg??

Bare lurer litt Hard Legend.. Kan du forklare litt?
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  19:59:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ja, jeg lurte også... Og hvorfår alle disse greiene på tøylene/hodelaget?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:09:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har du hesten din i Nicaragua eller har du den i Norge? Og har du Casper & Pedro eller "Casper Pedro"?

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

har en hest i Nicaragua = Pedro og en i Norge = Casper

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:12:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg også lurte på en ting..greit du rir hesten din uten bitt,en hva er alt det"dingedangelet" den ha på hodet?har ikke sett det før:P
å hvorfor er det der?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

ååh du har vert på vipen..

jo det skal jeg si deg;) det er nicaraguansk stil og sånn er saltøyet og hodelaget i nicaragua;) det er for fluer hihi jeg har blitt vant til det men litt frustrenerde i begynnelsen..

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet ikke helt om jeg tror helt på vipen din, men svarer jeg.

Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

hva mente du med det?!?!?!

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:23:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men ja, det peneste/normaleste bilde var vel der hesten hadde GRIME på seg, under 12 år og nettopp fått en nykastrert hiiingst på 3 år, er ikke det litt ungt da ..?
Følte at det var mer bilderfraferien-bilder-men ellers lykke til med 'hesten din'

Eller befinner hesten seg utlands hos noen slektninger å dermed liksom 'din' ?

Opprinnelig postet av Don-Pedro

jeg kjønner deg godt .. han var ikke kastrert når jeg fikk han da;) det kjedde i år,..

i Nicaragua er det VELDIG annderledes en i Norge!! hehe
det er et av de fattigste landene i america. så folket der må bruke hva de har.. og i dette tilfelle hadde de et føll på 1 år.. de har virkelig ikke råd til et hus som har gølv en gang! bare fire vegge som er like stort som et skur og det er ikke gulv der heller mange steder..et ste som pedro bodde før var vi på besøk og vi kom dit var de en familie på 5. fire vegger ikke gulv så når regn tiden kom gikk vannet gjennom huset!! stakkars men sånn er det der og da kjønner dere kasnje at de ikke har så god rå..

de som hadde pedro hadde han fra han var 1. år.. og da begynnte han og trekke vogner i jungelen:( det var den hesten de hadde.. så når han var tre og mistet livs lysten kom jeg til Nicaragua på besøk til kusina mi.. hun har også hest der på 8, vallak..

jeg fikk låne Pedro en stund og jeg fikk han såååå fin han fulgte etter meg som en valp !! han hadde fått "gnisten" i øynene til bake.. vi hadde ikke hjerte til og sende han tilbake så vi kjøpte han...selv om han var 3 år og hingst så oppførte han seg som en 11 årig vallak:D året etterpå ble han annerledes begynnte og løpe ut på tur og herje.. så vi bestemte oss for og kastrere han.. så nå er han 4 år og vallak:D

en islandshest er en islandshest, en araber er en araber.
sånn er det bare

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:23:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lite troverdig VIP! Først skriver du "Nå er han blitt vallak", så skriver du han er hingst...

Opprinnelig postet av Åssmo

hihi vet det har ikke oppdatert har ikke giddi på 5 måneder--

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:27:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmmm.. mystisk ja..

"hehe.
jeg har en hest i nicaragua redda han. hen er en hingst og 3 år han rir jeg western på."

Oki.. bare lurer jeg.. Bor du i Nicaragua?? Eller står denne hesten der? og "eier" den liksom?
Reddet den??

i gjesteboka kommer dette: "den svarte hesten har jeg på for og hunden og pinne dyret er mitt. den brune hesten er søstra mi sin det er en araber!"

Var ikke hesten din lysebrun??

Hvilken hest har du på for?

Jenta på bildet så jo litt "innfødd" ut.. er det deg??

Bare lurer litt Hard Legend.. Kan du forklare litt?

Opprinnelig postet av Lopke

yes det kan jeg;) jo jenta på bilde er meg hihi er mørk og brun jeg så.. men alle i familien er norske.. jeg drar til nicaragua 1 gang i året i en måned og da er jeg jo med han.. jo jeg redda han fra og dø som 7 åring.. for det hadde han gjort hvis han fortsatt og trekke vogner med store tømmer i han er jo spinkel og tynn på 1.38.. og han har trekket sden han var 1.

når jeg ikke er det så er jo kusina mi der 6 måneder i året og passer han imens og har en kompis som er innfødt på 16 som passer han, rir han og sånt håper dere kjønner mer nå;)

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:44:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

jeg fikk låne Pedro en stund og jeg fikk han såååå fin han fulgte etter meg som en valp !! han hadde fått "gnisten" i øynene til bake.. vi hadde ikke hjerte til og sende han tilbake så vi kjøpte han...selv om han var 3 år og hingst så oppførte han seg som en 11 årig vallak:D året etterpå ble han annerledes begynnte og løpe ut på tur og herje.. så vi bestemte oss for og kastrere han.. så nå er han 4 år og vallak:D

sånn er det bare

Opprinnelig postet av hard_legend

Så rart at han er 4 år nå i dette innlegget,og innlegget over meg var han 7 år når du redda han...hmm...merkelig...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:49:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

sånn er det bare

Opprinnelig postet av hard_legend

Så rart at han er 4 år nå i dette innlegget,og innlegget over meg var han 7 år når du redda han...hmm...merkelig...

Opprinnelig postet av Hanniball

jeg sa at hvis ikke jeg hadde redda han så hadde han DØDD som 7 åring jeg fikk han som 3 åring han er 4 nå;)

sånn er det bare
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.