hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bursdag.hjelp,hva skal man gjøre?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 bursdag.hjelp,hva skal man gjøre?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  05:07:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
okay,nå trenger jeg litt hjelp fra dere mixere igjen..

altså jeg har bursdag snart,å tenker hjelp!hva skal jeg gjøre på dagen min??
føler at alle andre når de har bursdag,har de mega festene osv..men lille meg har liksom et par i slekta,tante og onkel på 70 år og bestemødrene da,så kommer kansje søstrene mine en tur om de har tid.å hvis 18-års dagen min skal bli like nitrist,så kommer jeg til å begynne å grine..så da kommer spørsmålene inn her..hva gjør dere når dere feirer for at det skal bli en minnerik dag\kveld?
å noen ideer for at ikke jeg skal sitte med tårevåte øyne på slutten av dagen,å ønske at jeg hadde flere venner.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  11:33:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Tror jeg feira 18års dagen min med pizza og film og sladder hjemme hos meg med gode venner. Funka det og.

Ellers er det vanlig å samle noen venner på 18års dagen og ha vorspiel hjemme for å så gå ut på byen for "første gang" (med eget leg i alle fall, hehe). Og så party party hela natten.

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  16:49:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Bursdag handler ikke om å på liv og død henge med venner...Hadde bursdag i forrigårs jeg men var bare ute og spiste middag med kjærsten,mamma og dama hennes.Kjempekoslig men tok tidlig kveld da jeg endte opp møkkafull før klokka var blitt 22.00:P
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  20:01:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå er det dagen før dagen,å eneste som er kommet opp er shoppingtur med mamma..
så kanssje ut på kvelden om alt ordner seg med skyss og sånn.uff,foreldrene mine skal på dans i morgen,så om det ikke ordner seg må jeg være alene hjemme!væ....å foreldrene mine hadde gleda seg skikkelig til den dansen,så har ikke noe lyst å si til dem at jeg kansje må sitte alene om de reiser.hjelp!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  20:11:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg hadde en koselig bursdag i fjor, meg og eksen satt hjemme, han hadde laget middag, så satt vi å spiste og koste oss, så film og greier! :)
Men neste dag var det bånngass på fylla, greit å ha litt fyll inne i bildet også! ingen feiring uten alkohol såklart!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  20:14:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå er det dagen før dagen,å eneste som er kommet opp er shoppingtur med mamma..
så kanssje ut på kvelden om alt ordner seg med skyss og sånn.uff,foreldrene mine skal på dans i morgen,så om det ikke ordner seg må jeg være alene hjemme!væ....å foreldrene mine hadde gleda seg skikkelig til den dansen,så har ikke noe lyst å si til dem at jeg kansje må sitte alene om de reiser.hjelp!

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Skrik ut heller, ikke la "sjansen" gå i fra deg. Selvfølgelig vil de forstå når du har bursdag og vil ut og feire. En dans kan de gå på ørten ganger til i livet, du blir jo 18 år! Ingen skal sitte hjemme og ha det nitrist da, det skal du ikke finne deg i!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  20:25:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Veel, de siste 5 bursdagene mine har jeg feiret med hingsteustilling på Eid. Har ikke noen fest for venner jeg, bare familien.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  21:09:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hmm.. Sist bursdag.. Tror jeg bare spiste god mat med familien. Og. Ja var vel i stallen! Hehe! Syns det er kos jeg, å bare ri en laang tur(eller to-tre;)).
Nei du finner nok på noe:)

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  21:13:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Veeeel. Hadde det ikke vært for at foreldra mine har gitt meg utflukts stopp (husarrest, pg ja, for første gang i hele mitt liv, i en alder av 17 1/2 år, latterlig) Så hadde vi nok antageligvis stikki til Gjøvik og festa.

Så, skal se hva jeg kan ordne med ;) Hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  21:16:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kvelden før 18 års dagen min var jeg sammen med typen min og bestekompisen vår (han har bursdag dagen før meg). Da var vi ute å spiste kinamat, bowlet og bare hadde det gøy.

På selve bursdagen min var jeg med mamma på shopping (til meg), så i stallen i mange timer og på kvelden spiste vi kake med familien. Helt til slutt bare slappet jeg av sammen med typen,noe som endte opp med at vi ble forlovet

Jeg synes ikke bursdager er noe 'big deal'.. men. Gjør det DU har lyst til og med de DU vil gjøre det sammen med.

Therese
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:11:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå har det seg sånn at jeg ikke har type lenger,så da blir sånne middager uaktulet..skal sikkert ut å spise en liten tur med mamma og pappa da.ellers håper jeg å komme meg ut da:P
trodde jeg sikkert klarte meg uten festing da,men tviler.en kompis hadde fest i kveld,å ringte meg i ste.å jeg hørte folka i bakgrunn og musikk.å merka jeg savna det:/

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:19:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg pleier alltid å gjøre noe stort utav det. Tilbringe en hel dag ute på sjøen og kjøre tube. Eller dra til tusenfryd. Den siste ble feiret med å kjøre go kart, pappa, typen, og to venner var med. Pleier aldri å be mange folk men finner heller på noe skikkelig gøy.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:40:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
En Rolig Galopp tur over jordet :] <3 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  15:36:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
... gratulerer med dagen foresten!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  15:41:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jepp, gratulerer så masse med dagen! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  16:12:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye med dagen i dag
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.