hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hundepass?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hundepass?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:08:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner noen som tar på seg hundepass i sommer? Eller kenneler å anbefale? Har to stk hunder som trenger pass fra i morgen til søndag neste uke :\

lucky june

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:16:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir sikkert litt å kjøre (vet ikke veien til der du bor), men Per Riise (Riise kennel)er en snill mann jeg hadde latt passe hunden min.
Han hadde hunden min i trening en stund og jeg var veldig fornøyd da jeg fikk henne hjem igjen.

Hva slags hund er det?
Er jo en del kenneler rundt omkring og noen av de tar sikkert på seg pass av hund for en uke eller to...

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:18:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var det ikke Sassy69 som ville tjene penger også var hun innterisert i å passe hund:P

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  16:12:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Passer de gjerne jeg, men blir nok litt langt :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  16:38:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg har to hunder, en italiensk mynde hann på 9 mnd og en greyhound mix tispe på snart 2 år. Italieneren er bitteliten og tispa veldig stor :\
har muligens pass til minstemann.

Vi bor i hedmark men skal til arendal, så alle steder langs denne strekningen er jo en mulighet. Det beste er at de slipper kjøre minst mulig selvfølgelig :)

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  17:00:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Regna med det var langt ja, er i Nord-Troms jeg :s
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  21:57:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke så mange tips å få fra meg heller ang kenneler da jeg bor på vestlandet...

Selv er jeg hundepasser for en 10 mnd gammel blandingshund (Rottweiler/Schæfer) nå i 12 dager mens eierne er i Danmark. Utrolig snill hund, men ganske propell!!! Har den med i stallen den også slik som jeg gjør med mine, men den får ikke gå løs der da jeg ikke stoler helt på han. Har ingen respekt for hester, og går rett bort til de og skal leke.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  22:29:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hehe, maaya den store hunden min hadde ikke respekt hun heller, men ble tråkket på og da passet hun seg mer.

har forresten fått pass til den lille hunden min nå, så er mayaa som trenger pass.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.