hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fy f**....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fy f**....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

LisaFi

Skrevet - 21/07/2006 :  23:02:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Folk er jaggu meg sjukere enn jeg i min villeste fantasi hadde forestilt meg...
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  23:56:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
kjønte ikke helt hva det stod på den siden svensk men kan noen forklare meg raskt??

Pedro & Casper

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 22/07/2006 :  00:45:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den første artikkelen var på svensk, den andre på dansk.
Tips til å forstå disse artiklene: Les dem HØYT for deg selv, da er det lettere.
Svensk har noen bokstaver vi ikke har, er det de du ikke forstår? ä = e, ö = ø

Begge artiklene omtaler fryktelige overgrep mot hester (og evt. andre dyr).
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  00:59:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
kjønte det men mente den svenske... det bilde av den hoppa var ikke helt fint stakkar va var det med den??
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  05:07:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
når folk begynner å kutte av ører på hester for å "gjøre det" inni der,ja da bor vi i en syk verden
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  12:42:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
når folk begynner å kutte av ører på hester for å "gjøre det" inni der,ja da bor vi i en syk verden

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

mener du seriøst at noen har klart å kutte av ørene på hesten for etterpå bruke hullet til å masturbere i og hesten står helt i ro så mannen kan gjøre seg ferdig?? hmmm.. litt tvilsomt den der..

snakker vi om døde hester her eller??

Sykt ja!! men kunne godt tenkt med en kilde på akkurat den påstanden.
(for ikke å nevne høyden.. står han da på en krakk?)
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 22/07/2006 :  16:16:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syke, syke mennesker!

Arabian horse - Drinkers of the Wind
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 22/07/2006 :  17:38:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud!!! Tragiske mennesker og stakkars dyr! Nå ble jeg trist! Hva er galt med verden i dag?
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  22:03:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
helt enig!!!

den forje eieren til hesten til kusina mi hadde vert full og pisket ut det ene øyet!!! helt forferdelig!!!!

sånne folk burde vert i fengsel ass!!!

en islandshest er en islandshest, en araber er en araber.
sånn er det bare

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/07/2006 :  21:30:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette dreier seg om syke mennesker som ikke selv er i stand til å se hva de påfører disse dyrene av skader. Desverre, men slike mennesker finnes over alt. Dette har vært et problem i mange, mange år, det var bare et tidsspørsmål før det kom hit til norden også

Det finnes så mye sykt i denne verden at man tror det ikke før man ser det. Å kutte hull i en partner for så å "ha seg" i hullet - bare et eksempel på hvor skrudde enkelte er. Men så kan man stille seg spørsmålet da: Hva er unormalt? Det som er ekstremt for noen er vanlig for andre. Og det dreier seg i stor grad om mennesker som strekker grenser og tøyer sine egne grenser lenger og lenger. Dette gir et kick, og for å få et kick må man finne på noe som var mer skrudd enn forrige gang. Til slutt blir det helt normalt i ens egen verden.

Selv synes jeg kardemommebyloven er en veldig enkel men grei regel. Man skal behandle andre som man vil at andre skal behandle deg selv, og så lenge man ikke skader noen kan man stort sett gjøre som man vil...

Å bli tatt bakfra av en ponny, so hwat? Den hadde ikke gjort det hadde den ikke selv villet. Det er sikkert mange som kanskje synes det er en syk uttalelse, men det er min oppfatning. Skader ikke hesten det...? Men det er langt derfra og til å kutte opp og lemleste dyr.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:35:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å bli tatt bakfra av en ponny, so hwat? Den hadde ikke gjort det hadde den ikke selv villet. Det er sikkert mange som kanskje synes det er en syk uttalelse, men det er min oppfatning. Skader ikke hesten det...?
Opprinnelig postet av BirreogVickie

Blir det samme med hund.. dvs du ikke er imot dyresex da?
egentlig..

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:39:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
det finnes ikke ord nok her i verden til å beskrive hva jeg synes om sånne mennesker!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/07/2006 :  00:24:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Å bli tatt bakfra av en ponny, so hwat? Den hadde ikke gjort det hadde den ikke selv villet. Det er sikkert mange som kanskje synes det er en syk uttalelse, men det er min oppfatning. Skader ikke hesten det...?

egentlig..

Opprinnelig postet av Lopke

Nå synes ikke jeg dyr er særlig opphissende for å svare på spørsmålet ditt. Du vinklet det veldig personlig synes jeg... (Og du skjønte sikkert at jeg ikke uttalte meg på personlig grunnlag?)

I de tilfellene hvor dyr opptrer ivrig og ikke selv blir skadet eller voldt noen form for smerte, er det skadelig? Lider de på noen måte? Eller tror du den ville sagt i fra om den ikke ville være med?

Forstå meg rett: Dyresex er ikke særlig kult, og i de tilfellene hvor dyr blir skadet er det forkasterlig. Men å se en bodybuilder bli tatt i toer`n av en shettis eller et kvinnemenneske som suger en hest blir vel for meg mer eller mindre latterlig...
Og nei, jeg tror ikke dyrene i slike tilfeller lider i noen form.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  01:06:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

mener du seriøst at noen har klart å kutte av ørene på hesten for etterpå bruke hullet til å masturbere i og hesten står helt i ro så mannen kan gjøre seg ferdig?? hmmm.. litt tvilsomt den der..

snakker vi om døde hester her eller??

Sykt ja!! men kunne godt tenkt med en kilde på akkurat den påstanden.
(for ikke å nevne høyden.. står han da på en krakk?)

leste det som sagt i vi menn,nevnt det før.å ja,hesten var naturlig nok dø..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  11:31:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

egentlig..

Nå synes ikke jeg dyr er særlig opphissende for å svare på spørsmålet ditt. Du vinklet det veldig personlig synes jeg... (Og du skjønte sikkert at jeg ikke uttalte meg på personlig grunnlag?)

I de tilfellene hvor dyr opptrer ivrig og ikke selv blir skadet eller voldt noen form for smerte, er det skadelig? Lider de på noen måte? Eller tror du den ville sagt i fra om den ikke ville være med?

Forstå meg rett: Dyresex er ikke særlig kult, og i de tilfellene hvor dyr blir skadet er det forkasterlig. Men å se en bodybuilder bli tatt i toer`n av en shettis eller et kvinnemenneske som suger en hest blir vel for meg mer eller mindre latterlig...
Og nei, jeg tror ikke dyrene i slike tilfeller lider i noen form.

Selvfølgelig mente jeg det ikke sånn personlig.. sorry.
Jeg mente heller lovmessig. Loven mot dyresex ble opphevet i 1976? da på samme tid med loven mot homofili (ikke noen sammenheng) Idag jobber de mot å få dette straffbart igjen.
Om hesten lister? Kua? Hunden? Nei sikkert ikke alltid, det er jeg enig i. Og det er like latterlig og sykt i mine øyne når en bodybuilder blir tatt av en shettis :) Men.. lurte på om du mente at slike gjerneinger skal bli straffbare eller om man skal beholde lovgivningen som idag. Så lenge dyret ikke lider er det lov?
Jeg mener det skal være straffbart uansett om det egentlig gjør vondt på dyret eller ikke. Også selvom dyret liker det synes jeg det er feil og burde være forbudt.
Det var vel mer den problemstillingen jeg lurte på hvordan du forholdt deg til. Lov eller ikke lov.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.