hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bare travnyheter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Bare travnyheter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Venia.

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  14:11:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det flere enn meg som lurer på hvorfor det BARE er travnyheter å lese på førstesiden til Hestemarked den siste tiden?

Noen som vet grunnen til dette?

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  14:40:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Satt akkurat å skulle lage en tråd om det samme..!
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/07/2006 :  15:02:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nei, jeg lurer ikke
Det er jo der det skjer mest i vanlige ukedager. De kan jo ikke finne på nyheter fra fx sprangverden, hvis ikke det skjer noe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  15:22:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei, jeg lurer ikke
Det er jo der det skjer mest i vanlige ukedager. De kan jo ikke finne på nyheter fra fx sprangverden, hvis ikke det skjer noe

Opprinnelig postet av carambee

Det er jeg helt enig i

mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

Venia.

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  23:36:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei det skjønner jo jeg også, men jeg synes likevel at det er veldig mye travnyheter i forhold til hvordan det var før. Da var det en del andre nyheter enn bare om trav.

Synes kanskje ikke travtips og sånn er helt det jeg forbinder med hestemarked liksom. Men selvfølgelig skal travsporten ha sin plass også på disse sidene!
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  12:37:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
har vel skjedd mye på travfronten da.. synes det var godt med litt fornadring jeg.. det er ofte det står det samme i ukesvis
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:27:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
har vel skjedd mye på travfronten da.. synes det var godt med litt fornadring jeg.. det er ofte det står det samme i ukesvis

Opprinnelig postet av Goytil

Skriver under her!

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  14:12:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Det står nok mest om trav fordi Hestemarked legger ut nyhetene til Hesteguiden.com (Samarbeid), som skriver mye om travsporten men også har enkelte saker om sprangridning/dressur o.l...!
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 20/07/2006 :  14:20:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det gjør meg ingenting...... Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  16:05:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det gjør meg ingenting......

Opprinnelig postet av linki

Ikke meg heller, da jeg er veldig interessert i trav

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 20/07/2006 :  17:27:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er bare fint med travnyheter

Trav er jo gøy.

Det har skjedd en del på travfronten i det siste ja, blant annet jarlsberg grand prix, NM for kaldblods osv osv..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  20:06:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Har jo ikke noe imot at d står om trav, men har ikke Norge nettopp fått en Nordisk mester i dressur? Har ikke sett noe om det på forsiden til HM..?!
R.I.P. Mr Pilot!

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  01:57:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Reagerte også på at det bare er travnyheter på førstesiden til HM! Ikke det at det er noe gale i trav, det er jo mange som er interesserte i det, men syns godt de kunne skrevet litt mer variert, om "alle" grenene. I alle fall sprang og dressur:)
Jaja, bryr meg ikke stort, er uansett ikke på HM for å lese nyheter hehe... Det er mer irriterende når de samme "nyhetene" står uke etter uke

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  11:09:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig glad;) trav er jo livet mitt:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  22:40:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg så det stod om hun dressurdamen jeg.. leser sjelden nyhetene men jeg registrerte at det stod om henne der...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  23:01:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg så det stod om hun dressurdamen jeg.. leser sjelden nyhetene men jeg registrerte at det stod om henne der...

Opprinnelig postet av Goytil

Åja, okei.. Bare jeg som ikke fikk det med meg da..

R.I.P. Mr Pilot!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.