hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - TV Norge-Født uten hud:S
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 TV Norge-Født uten hud:S
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  20:36:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Gikk nettopp en dokumentar på TV Norge om en person som hadde en sykdom kalt EB eller noe slikt. Noen som så dette programmet??
Hvordan reagerte du??

Det gikk veldig inn på meg, spessielt slutten, og det at han hadde levd med lidelse i 30 år. Stakkars menneske. Nå kan vi begynne å tenke på hvor rike vi er. Jeg måtte se på meg selv. Armene mine, at jeghar hud og slipper og lide. Det var først i kveld det gikk opp for meg hvor heldig jeg egentlig er...
Hva tenker dere??

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  20:44:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har sett det før engang. Stakkars folk. Jeg synes synd på meg selv når jeg f.eks. har brent meg, og fått et lite brannsår i huden... Det kan ikke engang sammenlignes med hva disse må igjennom.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  21:19:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har sett det før engang. Stakkars folk. Jeg synes synd på meg selv når jeg f.eks. har brent meg, og fått et lite brannsår i huden... Det kan ikke engang sammenlignes med hva disse må igjennom.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Akuratt. Det tenkte jeg også...

Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  00:17:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Så programet jeg også...
Off, tenk å ha det slik.. Stakkars..

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  16:16:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Har ikke sett akkurat d, men sett folk som må gå med romdrakt for å ikke få sol på seg, for da kan de dø, har også sett "Født uten ansikt"... Huff, stakkarslige folk;S
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  20:52:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Vi er utrolige heldige!
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  21:14:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi er utrolige heldige!

Opprinnelig postet av Azzesnuppa

Skriver under på den...

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  21:17:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Så et program for noen dager siden om fly som styrta, og menneskene måtte hoppe ut i brannen og noen fikk opptil 90% brannskader... Greide ikke se på, så holdt meg til msn..:P
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  21:58:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Uff, det hørtes ikke bra ut :|
Glad for at jeg er frisk og rask jeg, for å bruke det uttrykket...

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  22:43:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
så det jeg også... og det gikk inn på meg... mannen var 36 år gammel, selv om han bare så ut som en liten gutt...
han hadde aldri kunne lekt som andre barn, ikke vært i puberteten, aldri hatt kjæreste, og alt det andre alle vi andre mennesker tar som en selvfølge...
jeg kjente klumpen i halsen når moren skulle skifte bandasjene på ryggen hans, når en 36 år gammel man hyler og gråter i smerte, -ja da VET man at det er VONDT!!

og alt det han har gjort, til tross for denne sykdommen! han imponerte meg stort!
hadde det vært meg, hadde jeg nok krøpet inn i senga mi og lagt meg ned for å dø, med engang jeg hadde fått mitt første sår...
men denne mannen sto på, samlet inn penger til forskning, og i tillegg klarte han å holde humøret oppe, og hadde galgenhumor, hoppet i fallskjerm, deltok på arrangementer for å samle inn penger til stiftelsen sin, slik at man kan finne en hjelp, så andre skal slippe å leve i det samme smertehelvetet som han selv gjorde...

han virket som en virkelig spesiell og unik person, som til tross for et smertehelvete viet livet sitt til å hjelpe andre...

dokumentaren fikk meg virkelig til å tenke på hvor hldig jeg er... og det blir lenge til neste gang jeg sutrer over en kvise...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 19/07/2006 :  23:03:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes han taklet døden på en flott måte jeg... Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  23:40:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Lyst til å se den dokumentarenn, født uten ansikt jeg også. Skal se det neste gang det går. Noen som har noen peiling på når??

Folk som lever livene sine slik som denne mannen er mye mer flink til å sette pris på livet. Tror det er en sjult egenskap mennesket har, at om livet deres går HARDT mot dem jobber de tilbake for å iheletatt greie å overleve. rart dette. Tror altså at denne mannen har flere lyspunkt i livet sitt en det vi friske mennesker har. Garantert...

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:45:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Folk som lever livene sine slik som denne mannen er mye mer flink til å sette pris på livet.

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Enig med den.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  14:29:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Den mannen tok livet så bra, selv om livet ikke tok så vell imot han da han kom. Og jobbe slik for andre i samme situasjon, selv om det var for sent for ham står det respekt av. Han virket som en herlig person, med et vanvittig stort og godt hjerte, og en humor de fleste bare kan ønske seg i en slik situasjon.
Man tar seg selv i nakken etter å ha sett program som denne, men man glemmer så altfor fort...

Skal se født uten ansikt også, den går i reprise på TVN i kveld klokken 21:30.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  23:11:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har selv en gutt med en sjelden sykdom. Sykdommen fører med seg mye smerter, og han er nå helt pleietrengende (var frisk til han var ca 3 år, nå er han 6,5 år). Og jeg må ærlig spørre; har han et godt liv? Å være avhengig av medisiner av alle typer? Å ikke kunne uttrykke noen form for glede, sorg, smerte? Å vite at alt går bare en vei, og han blir stadig svakere? Jeg ønsker han ikke bort nå, men den dagen det skjer kommer jeg til å si at det var det beste for han å slippe....
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  17:54:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har selv en gutt med en sjelden sykdom. Sykdommen fører med seg mye smerter, og han er nå helt pleietrengende (var frisk til han var ca 3 år, nå er han 6,5 år). Og jeg må ærlig spørre; har han et godt liv? Å være avhengig av medisiner av alle typer? Å ikke kunne uttrykke noen form for glede, sorg, smerte? Å vite at alt går bare en vei, og han blir stadig svakere? Jeg ønsker han ikke bort nå, men den dagen det skjer kommer jeg til å si at det var det beste for han å slippe....

Opprinnelig postet av TORHILD

Sitter med tårene i øynene Torhild!
Må være meget vanskelig å være mor i slike tilfeller også. Ønsker deg og dere all godhet og lykke.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.