hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vasking av hvit sjabrak med BLÅ kant.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 vasking av hvit sjabrak med BLÅ kant.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

crusabell

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  20:00:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. holder på å vaske sjabraker nå,men lurer på en ting. kjøpte meg en hvit sjabrak for ikke lenge siden. den har marineblå kant og brodering. blir hele greia lyseblå hvis jeg vasker den i maskina? har lite lyst å ødelegge sjabraken siden jeg har brukt den bare 1 gang..
noen som har prøvd?

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  20:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Jeg har en hvit shabrack med rød/blå kant og denne har ikke farget av ihvertfall.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/07/2006 :  21:09:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å vaske den for hånd?

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  21:12:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror ikke den blir rein sjø.. salen har farget av litt på den. Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 18/07/2006 :  23:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan sikkert vaske den på 40 grader og vaskeprogram for kulørte klær. Slik vasker jeg hvite t-skjorter med røde kanter ol. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  23:36:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg hadde vinrød shabrack med hvit kant, nå er selvfølgelig hele greia rød.
Therese
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  00:12:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husk at det er returrett på schabracker også. Om det står at den kan vaskes feks på 40 grader i maskin, og den farger av, så er det klage-rett på den. Så jeg hadde vasket, og skjedde det noe, så hadde jeg gått tilbake til butikken. De gir deg da pengene igjen eller ny vare.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  07:21:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Fikk forresten et godt tips av ei som jobber i hestebutikk; bruk cillit bang først for å få av flekker. Det funker visst bra.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  08:51:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
tok sjangsen og vasket den på 30 grader. det gikk veldig bra,men flekkene gikk ikke helt bort. får prøve litt cillit bang neste gang Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  10:10:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Cillit bang, eller andre flekkfjerningsprodukter gjør ofte susen. Har flere hvite shabracker med farget kant. Har alltid gått bra å vaske i maskin på 30-40 grader.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  10:50:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Bio-tex på sprayflaske funker fint til å fjerne flekker av f.eks. avfarging fra sal/salgjord. Spray på det på flekkene, la det virke en stund, og vask den så i maskin. Har funket for meg
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:16:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har man hvite plagg med fargede kanter skal det funke å legge de i eddikk en stund før man vasker de. Det binder visst fargen. Gammelt kjerringråd.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.