hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - In Nancyville????? hvor ble det av?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 In Nancyville????? hvor ble det av?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stall Nakkim

Norway
Innlegg: 921

Skrevet - 18/07/2006 :  14:02:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Hvor har det blitt av vipen til Nancy? Pleier liksom å ta en titt innom der for å se om det har skjedd noe nytt, men ser ut til at siden er slettet. Noen som vet noe?
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!!

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 18/07/2006 :  15:07:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vipen hennes er slettet ja.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

xxxx

Innlegg: 2913

Skrevet - 18/07/2006 :  16:13:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!
Jeg slettet den her om dagen.
Vil heller få til en egen hjemmeside etterhvert som er litt mer "meg".

Redigert av - xxxx den 18/07/2006 17:28:53 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 18/07/2006 :  20:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heisan!
Jeg slettet den her om dagen.
Vil heller få til en egen hjemmeside etterhvert som er litt mer "meg".


Opprinnelig postet av In Nancyville



Fyyy!! Da må du forte deg å lage hjemmeside slik at jeg atter igjen kan kikke på noen kåwbåy- bilder

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway
Innlegg: 921

Skrevet - 19/07/2006 :  09:16:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heisan!
Jeg slettet den her om dagen.
Vil heller få til en egen hjemmeside etterhvert som er litt mer "meg".


Opprinnelig postet av In Nancyville


Ikke bra! Pleier alltid å stikke innom der for å se om det har skjedd noe nytt. Du har så geniale kommentarer til bildene dine også!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

xxxx

Innlegg: 2913

Skrevet - 19/07/2006 :  10:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk!
Skal prøve å få ut fingern å gjøre alvor av det denne gangen...
Hvis det er no "trøst" skjer det fint lite spennende hos meg om dagen.
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 19/07/2006 :  10:57:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlig gjort bare å svikte oss sånn.Og vi som ikke kommer over stadiet "hjemmeside for dummies"(vip...) er ikke misunnelige i det hele tatt.

Venter på adressen i endeløs spenning!! Du får se til å få litt fortgang i sakene da.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway
Innlegg: 921

Skrevet - 19/07/2006 :  14:30:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
ja, den siden bør komme litt brennkvikt... abstinenser, he he
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

xxxx

Innlegg: 2913

Skrevet - 05/08/2006 :  19:02:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er den.

http://www.nancyville.no/

Ikke så mye spennende enda men..
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 05/08/2006 :  19:35:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Den var jo kjempefin! Jeg er veldig glad i WordPress selv, men vær obs på at de for tiden er plaget med MASSE spam-kommentarer. Men du har jo slått av kommentarfunksjonen.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 05/08/2006 :  19:35:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Imponerende :) Kjempefin side!

*Legge til i favoritter*



Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 05/08/2006 :  20:23:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bra side Nanc! Har lagt den til i mine favoritter :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway
Innlegg: 1264

Skrevet - 05/08/2006 :  20:35:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Fin side ja!:-) Jeg kommer aldri til å klare å lage så fin! hehe! *Thumbs up!*
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

xxxx

Innlegg: 2913

Skrevet - 06/08/2006 :  00:08:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk skal dere ha. *blush*

Redigert av - xxxx den 06/08/2006 00:09:29 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway
Innlegg: 2073

Skrevet - 06/08/2006 :  20:45:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der var den jo!
Så fin,bøye meg i støvet i nesegrus beundring for folk som kommer lenger enn "Vip"...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

xxxx

Innlegg: 2913

Skrevet - 07/08/2006 :  07:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men det tok meg 3 år å få ut finger.n...
Hadde sikkert gått enda lenger også om jeg ikke hadde gått så lei de ustabile sidene her på HM...
Så egentlig er det takket være HM...Ironisk nok..

Redigert av - xxxx den 07/08/2006 07:16:16 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.