hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bole
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bole
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

tebj0

Skrevet - 17/07/2006 :  22:55:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har handlet hos bole før? Hvor lang leveringstid er det?

Vurderer å bestille en brystsele fra dem. Noen som vet hva kvaliteten på den er?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:23:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg bestilte mandag morgen kl 08:00 og Dagen etter kl 16:00 var pakken på postkontoret nær meg!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/07/2006 :  00:30:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bruker å bestille ku-ting der. KOmmer etter rundt 14 dager, om ikke mer!

Ei jeg vet av har travsela fra Bole. Dårlig kvalitet! Kunne ikke dra en sulkey med den en gang. Puta vrengte seg og sela skulle vist være av "grov" type.

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  00:39:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Har bare gode erfaringer med Bole. Sist jeg bestillte (for et par uker side) gikk det vell rundt 4 dager så var pakken her, og jeg bort i gokk.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Fargo Jenta

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  16:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøppt western salen min der, pluss underlag til den og fortøy, samt noen småting, veldig greie derfra, sender veldig raskt, og veldig serviceinnstillte. jeg var i butikken, og kjøppte dette og så var det noe jeg ville kjøpe som dem ikke hadde inne, da sendte dem det fraktfritt, siden vi hadde vært i butikken. men må innrømme en ting, jeg bestillte da blandt annet et westernhodelag, som aldri kom, og etter et år ( ganske nøyaktig) fikk jeg brav om at hvis jeg fremdeles ville ha det, måte jeg ringe dem, ellers så ble orderen slettet..hmm..noe snodig, jeg gjorde ingen ting....hadde kjøppt et annet sted....hehe.... Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 18/07/2006 :  17:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare positive erfaringer med Bole.
Har bla. kjøpt alle gjerdestolpene og strømtråd m.m.derifra og sparte noen hundrelapper på det.
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  18:06:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hehe.. Ja kjøpte også jerde og stolper derfra nylig. Glemte å se på størrelsen på stolpene, så var rimelig sjokkert da pakken kom. Sto på posten å sa at denne pakken kunne ikke være min, se etter en større! Men så var det da min.. Hadde bestillt bittesmå stolper, rakk meg til litt over knærne bare.. :p
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Piglet

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:07:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott om dere kunne skrevet inn en link til siden.... til meg som ikke er så inne i det forskjellige;o)
MVH
Piglet
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:19:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.bole.no

Har handlet ganske mye der før, meget imponert over service og leveringstid!
Lettselen som ponnis har kommer derfra, og er av akkurat like god kvalitet som de andre "billigselene" jeg hadde hjemme til prøving.
Har hatt den i noen år nå, og den er like fin.

Anette Gå til toppen av siden

Piglet

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  19:53:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
www.bole.no

Opprinnelig postet av anettex

Takk

MVH
Piglet
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  19:57:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
finner ingen seler på sida jeg.. er det kun i katalogen de står? Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 18/07/2006 :  21:44:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
finner ingen seler på sida jeg.. er det kun i katalogen de står?

Opprinnelig postet av pølsa

Viss du søker på lettsele eller brystsele så kommer den opp
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  22:38:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Har bestilt fra bole, storfornøyd, har bogtresela derfra.. Kjempefornøyd, tar noen dager(tok 2dager til meg) før du får pakken..:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  10:45:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Å sånn btw så har de mer utstyr i katalogen enn på nettsiden;)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Frøydis

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  11:26:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har noen av de nye dekkene fra Bole? De har fått inn så mange nye som ser fine ut, med halvhals og en fin pris... Men er litt usikker på kvalitet og passform... Står ikke hva slags merke det er på de... Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  09:44:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Bestilte frå Bole på mandag å fekk de på onsdag! Eg har ikkje hatt tingå så lenge så eg vett ikkje sikkert om de e go kvalitet...Men eg syns nettbutikken e ikkje någe bra...!
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.