hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - IGJEN!!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 IGJEN!!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  21:16:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Nå har det skjedd IGJEN!!

Politiet ringer meg, og spør om det er våre hester som går på beite nedved stranda.
ehm.. Jaa, svarer jeg, 2 av de er mine.
-Ok, for en av hestene henger halvdød over gjæret.

Hiver meg i bilen, og fyker ned!
Og joda, av alle de 7 hestene som går der, er det MITT FØLL som IGJEN har vert uheldig.
Der hang han med en frammfot og en bakfot på hver side av gjæret.
Heldigvis ikke halvdød akkuratt, men veldig utmatta etter å ha kavt med å komme seg løs.
FATTER IKKE HVORDAN HAN HAR KLART DET! Så ut som om noen hadde løfta han slik med vilje!
Fikk han ned, og fikk leid han og hoppa hjem.
Sår, sår og masse sår. HELDIGVIS ingen som trengte sys, men all huden på innsiden av begge bakbeina var borte.
og hele "utstyret" hans var hovent og full av rifter.

HVORFOR ALLTID MINE HESTER????????

*Fått ut litt frustrasjon*

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  21:20:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Oj! Gud kor grusomt! Om der gjekk folk forbi, kvifor gjor dei ikkje noko då, anna enn å ringe politiet. Det er skikkeleg ekkelt når sånn skjer, men det er bra det ikkje blei verre. Veit kor det føles å få ein telefon der dei seier at noko er gale med hesten min. Byrja å grine eg, for eg trudde ho måtte avlivast. Men det var berre nokre sår, men kunne gått MYKJE verre..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Redigert av - Ann_Lajla den 15/07/2006 21:40:29 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  21:39:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Huff, stakkars deg Og stakkars føllet
Håper virkelig det går bra med han...
Skjønner godt du er frustrert, jeg hadde også en hest som alltid skadet seg. Enten hang hodet og beina fast i høynettet, ellers så var hele han full av sår og rifter på beite... Bare for å nevne noe! Aldri kjekt når sånn skjer, og jeg kan love deg jeg mang en gang har tenkt som deg "hvorfor akkuratt min hest?" Et lite føll er vel ekstra utsatt siden de ofte er veldig nysgjerrige og uerfarne og har derfor ikke vett på å holde seg unna farlige situasjoner. Vikler seg ofte inn i det utroligste

Masse lykke til videre, og det var virkelig bra det ikke gikk verre

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  23:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så tragisk, man skulle tro at du og føllet snart har vært igjennom nok :|
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 16/07/2006 :  00:29:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Uff da dette var synd..noen ganger føltes det bare som aaalt går galt...
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  02:12:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Uff.. Trasige greier! Er så typisk, i stedet for at uflaksen skal deles jevnt til alle, må enkelte ta masse..
Håper du/dere har fått deres dose nå! Begynner å gå rette veien her i gården vertfall.
*trøste*

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  04:36:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Oj, jøsses meg!
Bra at det igrunn gikk bra!
Takk og lov for Politiet, man begynner å tenke litt på hva OM di ikke hadde ringt..

Håper all skading og sår gir seg snart ..

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  08:20:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
I alle....den er ikke sann den lille "tassen" din.
En virkelig ekte ulykkesfugl,alt som kan gå galt går galt og på verst tenkelige tidspunkt.

Kan bare sende en trøsteklem og krysse fingrene for at dere snart har "fått deres".Slikt må jo snu engang!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  10:25:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Takk

Blir dritt lei, men det er slik man må leve med.
Hoppa var også en slik "selvskader" før, men har heldigvis ikke vert noe på leeenge nå, så det har vel smitta over på han heller.

Hadde ikke dem ringt og sagt i fra, så hadde det nok ikke blitt oppdaga før i dag. *Tørr ikke tenke på det*

Menmen, nå har jeg vert ute å leid ham i 2 timer. Beina var hovne som to tømmerstokker, men det hjalp å leie, så nå ser han nesten normal ut..
Buuæh.. Skal ta et bilde av han neste gang jeg er borte, hele hesten ser helt mørbanka ut!

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  11:16:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  12:01:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Huff, stakkar liten. Må si han har vært uheldig så langt. Men for håpe alt ordner seg.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  13:03:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Fy f***! Stakkar liten.
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  13:07:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Huffameg:-( Håper det går bra med han!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 16/07/2006 :  13:14:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne krabaten minner meg veldig om min hingst da han var føll! Og tro meg, jeg var like bekymret som deg..
Min klarte å "gå i stykker" da han bare var 2 dager han..stakk og sklei på asfalt, hele bogen var full av blod, huff.. heldigvis er det somregel kun overfladiske sår (skrubbsår) de får, og det ser somregel verre ut enn hva det er..

Min klarte det utroligste...løp og snuflet over vaier-tråder, falt og hadde sår her og der.. Lurer på om det er litt typisk hingsteføll.. bøllete og uforsiktige..
En liten trøst er at de lærer faktisk av det, jeg tror de skal gjennom en slik herde-periode de første mnd av sitt liv for å lære hva som lønner seg og hva som ikke lønner seg!
Å utforske livet skal ikke gå smertfritt....

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  14:05:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Har aldri opplevd det selv, men kan tenke meg hvor fælt det hadde vært om noen hadde ringt å sagt at hesten min "hang halvdød over gjerdet". Da tror jeg at jeg hadde krepert, huff...
Bra at det gikk "bra", tross alt hell i uhell!

Uff, kom til å tenke på den gangen Siri og Nasi (noen på stallen) satte seg fast i piggtråd når de måtte ut i en grøft når det kom bil. Bra at det ikke ble noe verre, "kun" noen sår. Litt OT men

Haoli <3 Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  15:29:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Dakar lille.. uff. Tragisk når slikt skjer! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.