hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tjene penger - FORT!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tjene penger - FORT!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:42:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Buææh, fikk reining på 12.500 i dag for føllavgifta.
Hadde spart opp disse pengene, men hver krone har gått til veterinærutgifter da han var syk.

Noen som har tips om hvordan jeg kan tjene litt penger fort som f*?

Ringte å snakka med hingstestasjonen og forklarte situasjonen, og kunne få utsette betalinga helt fram til jul om jeg ville, men har nok av andre utgifter fremmover, så hadde vert greit å bli kvitt det så fort som mulig!!

Redigert av - Sassy69 den 14/07/2006 19:43:10

Wulfi

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  19:44:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Passe hunder, handle for gamle folk, få deg en deltidsjobb på butikk/bensinstason, klipp plenen for folk, pass bur-dyr for folk i ferin nå. (hamster, marsvin, fugle osv....)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  19:47:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hund i pensjon nå i 12 dager, tar 75,- dagen (halv pris av kennel). Hadde det vært et alternativ for deg? Iallefall koselig =)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  20:42:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
selge heste utstyr kanskje :-)
jeg gjør det og har tjent litt penger på det
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  20:57:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Vet det er penger å hente om du kjører (lang-)transport (svart). Dersom du har lappen på aktuelle kjøretøy da..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  21:48:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

hmm.. noen forslag her ja..

Det med å ha en hund i pensjon var ikke dumt nei.
Skal være hjemme hele ferien, og har en kastrert hannhund selv så det ville være fint selskap for han.

Tror jaggu at jeg legger ut en annonse i avisa
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:39:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trenger "litt" mer penger,jeg...noen gode råd for hvordan slippe unna med bare ett bittelite bankran??

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:44:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vær litt slibrig og begynn som 'telefonhore'. Tjener vel 30 kr minuttet per samtale eller noe sånt.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 14/07/2006 :  22:53:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
ingen gamle damer i nærheten som du kan vaske og handle litt for da? et par dager iuka..hørtes ut som en koselig jobb;) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  01:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vær litt slibrig og begynn som 'telefonhore'. Tjener vel 30 kr minuttet per samtale eller noe sånt.

Opprinnelig postet av kristy

Se den du....ikke dumt!
Hvordan starter man med slikt?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  08:32:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av kristy

Hehe, ikke dumt. Men tror ikke samboeren min hadde blitt særlig glad da nei

Vasking, handling og annet tungt arbeid er uaktuellt.. Har så mye vondt i ryggen pga svangerskapet, så det er ille nok å vaske mitt eget hus

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  11:00:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
hæ? venter du barn? ikke meningen å være frekk altså da får du jo i tilfelle over 30 000 før ungen er født. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/07/2006 :  11:43:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hæ? venter du barn? ikke meningen å være frekk altså da får du jo i tilfelle over 30 000 før ungen er født.

Opprinnelig postet av pølsa

Kommer alt an på om du er i jobb eller ikke det...

Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  11:50:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Venter ei lita i november ja, men de pengene vil jeg heller bruke til det de er ment for, ikke til å betale en hest

Men, sendte inn en annonse i til avisa i dag, ang hundepass i ferien.. Håper at noen ringer
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  11:56:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Venter ei lita i november ja, men de pengene vil jeg heller bruke til det de er ment for, ikke til å betale en hest

Opprinnelig postet av Sassy69

Noen som har det!!

Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  12:43:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

huh?
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.