hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hjelm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:37:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg har nå en Swing Pro Air-hjelm, som jeg har vært ganske fornøyd med. Men siden de har fått en del knall og fall, samt blitt ganske falmet, tenker jeg på å kjøpe ny.

Noen som har forslag? Den bør være lett, ha god ventilasjon, være god å ha på seg... Gøy å få høre andres erfaringer!

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."

lino

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  22:01:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har en Euro-Lite, liker den veldig godt:

Kjæresten har en Casco Ecco, for hun liker ikke "pels-greia" (hennes ord) som de fleste ridehjelmer har. Hun er fornøyd med sin:

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  22:04:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lik lino sin, veldig fornøyd. Rimelig og den beste hjelmen jeg har hatt. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  22:31:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Oj, det ble svært bilde. Sorry..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  12:52:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Har kjøpt meg euro-lite sin jeg også nå, bestilte på minhestebutikk. Gleder meg til den kommer :D
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:22:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skal ha euro-lite jeg også, men jeg skal ha brun-beige. :-) Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:34:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Har også Euro-lite, synes d er en veldig god hjelm, behaglig å ha på hodet =) Eneste som er litt dumt er at den kanskje utvider seg bittelitt... men tror d er den beste hjelmen jeg har prøvd! Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  20:16:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Whitaker hjelmen er fantastisk god!!Synes den sitter medre på hode enn GPA..Jeg har hatt min i et år nå,og jeg simpeltenn elsker den!man merker ikke at man har den på en gang!!
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  20:49:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har en CASCO hjelm, aner ikke hva slags =p

Kjempedeilig ventilasjon, lett og god å ha på, regulerbare i alle krinker og kroker, bra passform, fôret kan taes ut og vaskes...

Tror jeg betalte 13-1400 for den; fikk ene treneren min til å kjøpe for meg i Tyskland.
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 12/07/2006 :  20:55:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jeg har IRH! En super hjelm. Selges på www.marton.as
Den ligner litt på gpa hjelmen. Hadde Euro-lite før, men syntes den satt veldig rart på hodet.
Anbefaler IRH!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  21:01:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått høre at Casco er en lite smart hjelm å kjøpe seg. Flere som har sagt at den er skummel å ri med blant annet fordi den har "flydd" av flere.

Selv har jeg Whitaker, og liker den kjempe godt!

Hege Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  21:39:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
hmm, takk for alle forslag

Jeg skal ikke ha euro-lite. Har tenkt litt på gpa, men synes 4000 kr er litt vel mye for en hjelm. Hadde casco før, og likte egentlig den ganske godt. hmm....

Hvordan er withaker-hjelmene når det gjelder ventilasjon? Blir de lett klamme og ekle? Og hvordan er de i størrelsen?

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  22:00:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på hva det er med hjlm-norge.. Bodde i Sverige fram til mai, der hadde ALLE den der CO J. Withaker-hjelmen.. Så kom jeg hjem, her hadde nesten ingen den. Er den ikke oppdaget her, eller har den gått ut av mote??

Jeg har en GPA-hjelm (gammel og slitt, bruker på trening når det ikke er varmt)

Denne cascohjelmen bruker jeg når det er varmt og i terrenget på stevner:

Ellers har jeg jo såklart den supervakre CO J.W. hjelm i svart til stevner

Utrolig god å ha på, men litt varm. Vel, man må lide litt for "skjønnheten".

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  12:54:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Hmm, synes faktisk at GPA-hjelmene er litt snodige å ha på hodet jeg... Prøvde en å når jeg var i Oslo, og synest den satt helt rart... Menmen, er vel bare lille hodet mitt som er snodig.... =p Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  13:22:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har akkurat byttet ut Casco hjelmen min med en Euro Lite hjelm og er kjempefornøyd! Anbefales! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  20:58:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Euro Lite er kjempebra hjelmer=)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.