hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Passier
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Passier
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2003 :  14:44:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Bare lurer på om noen har gode/dårlige erfaringer med eldre Passiersaler. Skal kansje skaffe meg en litt eldre dressursal, og ønsker å vite litt om holdbarheten o.l.

Miriam og Storm ROCKER!

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2003 :  15:24:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg rei en hest for et par uker siden som hadde en eldre passier dressursal. Vet ikke hvilket år den var fra, men den er minst 10 år gammel! Den har holdt seg bra, og var veldig god å ri i til å være såpass gammel. Må si at jeg var positivt overrasket over den salen. Den så så gammel, ekkel og hard ut. Den var bare gammel (skinnet var bra, men modellen så litt eldre ut), god å ri i og ikke hard.

Ellers har jeg sittet i en nyere Passier dressursal, og det er klart min favoritt!

Dersom salen passer deg og hesten din vil jeg tro at du trygt kan invistere i en slik sal. En sal med svært bra kvalitet!

--
spoff
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.