hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan lage stevneskap selv?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvordan lage stevneskap selv?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Korak-

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  17:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann
Skal snart lage meg et stevneskap, men er ikke sikker på hvilken metode jeg skal bruke :/
Er det noen som har noen tips?
Forslag tas i mot med stor takk!

Mvh Sara Kanstad

True friends always stay friends,

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  17:44:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
En kasse i tre, satt på høykant fungerer fint. ;) Også kan du kjøpe hul på ikea ol og feste på, så blir den lett å flytte på også. Inne kan du ha en hylle, salhenger, kroker til hødelag ol og plass til bokser/esker til småting. Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  18:01:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for tips! :D
Men blir ikke en trekasse litt tungt?

Er det ikke mulig å bruke en putekasse eller noe sånt? Noen som kanskje har erfaring med det?

True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  18:14:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Putekasse er veldig praktisk, men passer best til å ha dekken, shabracker ol. i. Men sikkert fin å bruke til stevneting også hvis du ikke trenger plass til salen ;) Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du aner vel ikke hvor man kan få kjøpt en slik trekasse?

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  21:31:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm, kanskje på byggevare-kjeder ol? De jeg kjenner som har laget stevneskap har rota rundt i loft og kjeller og funnet div. kister og skap som de har "pusset opp". Gamle garderobeskap eller vedkister ol. Eller så har de snekra en kasse selv, det er jo ikke spesielt vanskelig hvis du har noen planker eller plater liggende. Lager du helt selv kan jo også lage til mål slik at skapet har plass til alt du trenger, og at det passer inn der du vil ha det (i henger ol). Også kan du "pynte" det som du vil ;) Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  22:01:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
du kan kjøpe så derre tralle med hjul, eh hva skal jeg kalle det, sånn derre greie man bruker når man skal flytte på store kasser osv, hvis de er til en overkommelig pris, kan du kjøpe en sånn en, lage en trekasse av kryssfiner(?) plater og feste dem til "tralla" tadaa, så har du stevneskap med hjul:D

jeg kan se om jeg finner bilde av en sånn "tralle" hvis du ikke skjønte hva jeg mente=P eller en tegning eller no=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:32:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen flere som har forslag til hvordan man kan lage stevneskap??

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:39:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg så en gang en som hadde en søppelkasse som skap. De hadde skjært ut en "dør" på midten. Ikke veldig stort, men ganske greit.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  18:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg bruker en plastkasse(sånn til hagestolputer) til å ha dekken i(nei, skapet mitt er ikke stort nok:p) i stallen, tror de også er bruk bare på stevner hvis du har en annen plass å oppbevare salen.

Hvis ikke er det å ta seg en tur på fretex eller ikea og se
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.