hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall i Ski
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Stall i Ski
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 07/07/2006 :  19:44:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fått vite at Speedy står i Ski. Han er en lysebrun varmblodstraver på 14 år. Tidligere eiere er Ola Simonsen på Oksnøen og Hege Furuseth. Begge holder til i Råde, Østfold.

Er det noen som vet om en stall/rideskole i Ski. Vil de selge Speedy eller sette ham ut på fôr?

Redigert av - mi@ K. den 07/07/2006 19:44:47

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 07/07/2006 :  20:03:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
huh? Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 07/07/2006 :  20:39:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg leter etter en varmblodstraver som heter Speedy. Jeg har fått vite at han står i Ski et sted. Kan noen nevne en stall/rideskole i Ski, og er det evt. noen som vet om en stall hvor Speedy står? Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 07/07/2006 :  21:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på om det kan være Speedy jeg red for hege for 4 år siden. Speedy sto på Sneis, men han er desverre ikke i live lenger.

Edit: Jeg VET det er samme hesten. Lurer du på noe er det bare å spørre

Redigert av - nn den 07/07/2006 21:24:11 Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 08/07/2006 :  23:48:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor er han ikke i live lenger? Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 08/07/2006 :  23:49:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg snakket med Hege og hun sa at hun hadde solgt ham til et sted i Ski for 6 måneder siden. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 10/07/2006 :  11:02:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Javel? Jeg fikk høre han var avlivet, og det er vel ca 6 uker siden. Men ta kontakt med Hege igjen da vel, hun vet jo hvem hun har solgt han til. Da kan du kanskje komme i kontakt me de nye eierne og få det bekreftet/avkreftet.

Du kan jo se i DNT også, alle registrerte hester skal meldes døde.

Selv snakket jeg med noen som kjenner Hege godt, så jeg regner med at det stemmer.

Kan det være en annen varmblodstraver med samme navn på både seg selv og eier og som har stått i Ski? Merkelig...

Redigert av - nn den 10/07/2006 11:04:14 Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 10/07/2006 :  11:50:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet du hvorfor han ble avlivet? Hun sier at han var solgt til noen i Moss nå. Og du sier at du red ham for henne for 4 år siden, men da hadde hun ikke kjøpt ham ennå! Hun kjøpte ham i fjor høst. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 10/07/2006 :  11:52:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk mailen din og har svart på den:-) Men det kan jo høres ut som om dette er en annen hest... Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 10/07/2006 :  12:00:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh nå ble jeg utrooolig glad! Jeg har ikke sett ham siden sommeren i fjor. Og nå prøver jeg å finne ut hvor han er, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lete.
Kan du gi meg nummeret eller mailen til den stallen? Det kan jo hende at det er samme hest, men han var ikke hos Hege for fire år siden. Kanskje hun har hatt en annen varmblodstraver som het Speedy? Det er jo et ganske vanlig navn på travere.
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 10/07/2006 :  13:01:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Speedy jeg snakker om sto oppstallet på Sneis i Ås hos Rune og Hilde. Jeg har ikke tlf nr dit lenger, men du finner det på Gulse Sider om du leter der.

Lykke til:-)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2006 :  14:26:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
sneis har egen vip her! tror jeg da
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.