hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jobb?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Jobb?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 01/11/2003 :  21:19:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har veldig lyst på hest, men da må jeg hjelpe til litt jeg oxo... Jeg lurte på hva slags jobber som en 14 åring kan ha? Jeg har tenkt å prøve med som avisbud men ikke noen ledige ruter... Hva ville dere gjort/gjør dere?

Klem, Camilla!
(Kanskje et dumt innlegg men...)

Redigert av mix1 den 02/11/2003 10:14:01

eligj

Skrevet - 01/11/2003 :  23:15:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var jeg deg, ville jeg forsøke å finne noe annet enn avisbud. Som avisbud får du veldig lite betalt i forhold til hvor mye tid som blir bundet opp av jobben. Akkurat det å gå ruta kan kanskje gå fort, men hele ettermiddagen forsvinner gjerne i praksis.

Problemet med å ha hest og jobb, er selvfølgelig at det tar mye tid. Og når man går på skolen, har man ofte ikke så mye tid. Min erfaring er at de som har hest i din alder enten får såpass mye hjelp hjemmefra at de ikke behøver å jobbe noe særlig slik at de også har tid til skole, eller at hest og jobb går ut over skole. Det er kjipt, men dessverre blir det ofte sånn. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, det finnes noen folk som har tid til alt.